جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد;

اجرای طرح ضربتی پلیس برای ارتقا امنیت اجتماعی در استان سمنان / دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از اجرای طرح ضربتی پلیس برای ارتقا امنیت اجتماعی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسنی جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ضربتی پلیس برای ارتقا امنیت اجتماعی در استان سمنان گفت : ایجاد و حفظ امنیت یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است که در این راستا با مشارکت و همکاری مردم اقدامات لازم انجام‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی امین مردم است و توده‌های مردمی عموماً به مأموران پلیس اعتماد دارند تصریح کرد: طرح ضربتی پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود : در راستای اجرای این طرح تمامی افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش سمنان به مدت 48 ساعت تحت نظر نیروی انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر لزوم مشارکت مردم برای ایجاد امنیت اجتماعی در سطح استان تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه تلفنی 110 اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه جرائمی از جمله ایجاد رعب و وحشت، درگیری‌های دسته‌جمعی و حمل سلاح سرد مهم‌ترین مسائلی است که پلیس به‌شدت با متخلفان و افراد سابقه‌دار برخورد می‌کند افزود: تخریب اموال عمومی، ضرب‌وجرح، زورگیری و غیره از دیگر اقدامات هنجار شکنانه ای است که مخل امنیت اجتماعی می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح 8 نفر از اراذل و اوباش در استان سمنان دستگیر شدند اعلام کرد: 31 نفر از مجرمان سابقه‌داری که تحت نظر نیروی انتظامی قرار داشتند پس از پایان اجرای طرح ضربتی پلیس مورد تذکر و تعهد کتبی قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: پس از دستگیری اراذل و اوباش از محل سکونت و به‌اصطلاح پاتوق‌های این افراد بازرسی‌های به عمل آمد که مقداری مشروبات الکلی، سلاح‌های سرد و سایر مواردی که سبب ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی می‌شود کشف شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات اجرای طرح ضربتی پلیس برای ارتقا امنیت اجتماعی در استان سمنان

 

 

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.