همزمان با اجرای طرح امداد ونجات نوروزی در آذربایجان غربی؛

استقرار ۳۰ پایگاه ثابت و سیار جاده ای / آمادگی ۳۵۰۰ نفر از نیرو‌های هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: درایام تعطیلات ۳۰ پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در نقاط مختلف آذربایجان غربی مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رضا مسافر معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات جاده‌ای بین شهری برای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده به مدت ۲۰ شبانه‌روز در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به تنوع خدمات جمعیت هلال‌احمر استان در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: در این ایام خدماتی از قبیل: ارائه کمک‌های اولیه در تصادفات و بیماران مراجعه کننده، انتقال مصدومان و بیماران به مراکز درمانی، رهاسازی با خودرو‌ها و ست نجات، اسکان و تغذیه اضطراری مسافران، اطفای حریق اولیه در تصادفات و نیز امداد هوایی انجام می‌شود.
وی یاد آور شد: در این ایام سه هزار و ۵۰۰ نفر به روز شامل نجاتگر، امدادگر تخصصی، عوامل امدادی و نیز پزشک داوطلب‌یار در ۳۰ پایگاه ثابت و موقت در سطح آذربایجان‌غربی خدمات رسانی می‌کنند.
مسافر با اشاره به عوامل و تجهیزات به کارگیری شده در استان اظهار کرد: علاوه بر آن ۵۴۰ دستگاه به روز آمبولانس، ۲۸۰ دستگاه به روز خودروی نجات، ۴۰ دستگاه به روز خودروی امدادی و هفت فروند به روز چرخبال نیز به کارگیری می‌شود.
انتهای پیام/ح


اجرای طرح امداد ونجات جاده‌ای در ایام نوروز در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.