قراب: تیم‌های عربستانی‌ها فرهنگ ندارند/الهلالی‌ها روی بحث انسانیت پاى می‌گذارند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:تیم‌های عربستانی‌ها تمدن و فرهنگى ندارند و به همین دلیل دست به انجام حرکات زشت مى زنند.

جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ديدار استقلال مقابل الهلال عربستان گفت :بچه ها يكى از زيباترين بازى هاى خود را مقابل الهلال ارائه دادند و ما با این پیروزی به تیم های عربستانی‌ها ثابت كرديم كه آنها با پول ،مسائل داورى و ديگر بحث ها نمى توانند تيم هاى ايرانى را ببرند.

او ادامه داد :آرزوى تمام ايرانى ها اين است كه تيم هاى عربى را ببرند و جالب است كه همين تيم هاى عربى نشده براى يك بار هم خودشان به تنهايى بتوانند نتيجه بگيرند و برنده ميدان باشند.

قراب بيان كرد :متاسفانه تیم های عربستانی‌ها اصل انسانيت را هيچ گاه ثابت نكردند و هميشه روى بحث انسانيت پاى گذاشتند .آنها احترامى براى حادثه هواپيمايى كشور ما قائل نشدند .البته بايد بگويم بى احترامى در تمام دنيا وجود دارد و اين موضوع هم به فرهنگ ربط دارد و در اين باره هم عربستانى ها فرهنگى ندارند كه بخواهند احترام به حادثه رخ داده را رعايت كنند.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال بيان كرد :عربستانى‌ها تمدن و فرهنگى ندارند و به همين دليل متاسفانه دست به انجام حركات زشت مى زنند.

قراب ادامه داد :بچه هاى ما با جانفشانى و زحمتى كه كشيدند توانستند درس بزرگى به عربستانى‌ها بدهند .بازيكنان تيم ما ثابت كردند كه مى توانند بازى هاى خوبى را ارائه دهند .در حال حاضر تيم به فرم ايده آلى رسيده و با توجه به انقلابى كه در تيم آن هم با كمك مسئولان باشگاه ،هيئت مديره ،كادر فنى ،كادر سرپرستى ،كميته پيشكسوتان و كميته فنى ايجاد شده همه دست به دست هم دادند تا اين تيم در حد فوق العاده بالا قرار بگيرد و اميدوارم تيم از اين پس بهتر از وضعيت فعلى بازى كند و نتايج بهترى را هم در كارنامه به ثبت برساند.

انتهای پیام/

اظهار نظر عضو هیئت مدیره استقلال درباره دیدار مقابل الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار