ضرورت از داشتن پروانه کسب معتبر از اتحادیه عکاسان

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران اهواز گفت: قبل از عقد قرارداد با واحد عکاسی از داشتن پروانه کسب معتبر از اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران و عضو بودن در سامانه قرارداد‌های فیلم‌برداری این اتحادیه مطمئن شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نیما مؤمن، رئیس اتحاديه عكاسان و فیلم‌برداران اهواز بیان داشت: ازاین‌پس عروس و دامادها می‌توانند با اطمینان بیشتر به واحدهای مجاز مراجعه و اقدام به عقد قرارداد فیلم و عکس با کد رهگیری و نظارت اتحادیه کنند و اتحادیه عکاسان فقط از قراردادهای رسمی که با واحدهای مجاز منعقد می‌شود حمایت می‌کند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران اهواز خطاب به عروس و دامادهای جوان گفت: مراقب افراد سودجو باشند و قبل از عقد قرارداد با واحد عکاسی از داشتن پروانه کسب معتبر از اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران و همچنین عضو بودن در سامانه قراردادهای فیلم‌برداری این اتحادیه مطمئن شوند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه با اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور جهت آموزش قوانین و محدودیت‌های پرواز با هلی شات (پهپاد) و معرفی مکان‌هایی که اجازه تصویربرداری هوایی را دارند بیان کرد: با توجه به قوانین حاکم اقدام به پلاک پهپادها و صدور کارت تصویربرداری هوایی به‌صورت مشترک با این اتحادیه شده است.

مؤمن در پایان افزود: برای بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر و حوادث، تشکیل یک صندوق حمایتی و معنوی صنف عکاس و فیلم‌بردار در رابطه با خسارت پاک شدن فایل و مراسمات عروسی و آسیب تجهیزات تصویربرداری در برابر حوادث حین فیلم‌برداری نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/م

اتحاديه عكاسان تنها از قراردادهای رسمی حمايت می‌کند

برچسب ها: عکاسی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.