رحمانی: لوکومتیو را بردیم و بازی با الدحیل فراموش شد

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برتری مقابل لوکوموتیو ازبکستان سبب شد تا شکست برابر الدحیل قطر را فراموش کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بختیار رحمانی درباره برتری ۲ بر صفر ذوب آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: از روزی که به ذوب آهن آمدم تنها ۲ بار مصاحبه کرده ام. هرچند الدحیل بازیکنان ۵ میلیون دلاری دارد و اینگونه نیست که نفراتش با دریافت ۳۰۰ میلیون تومان در سال ۱۳ کیلومتر بدوند اما می توانستیم مقابل این تیم هم نتیجه بگیریم. خوشبختانه لوکومتیو را بردیم و شکست مقابل الدحیل را جبران کردیم. توانستیم دستورات کادرفنی را اجرا کنیم. در کل این تیم ازبکستانی از حریف قطری بهتر بود.

او درمورد مشکلات مالی بازیکنان ذوب آهن گفت: همه ما از اینکه در ذوب آهن هستیم، خوشحالیم. سعید آذری برای رفع مشکلات با تمام وجود تلاش می کند و اگر به قیمت بازیکنان الدحیل اشاره کردم، قصد داشتم بگویم تمام بازیکنان ذوب آهن با جان و دل زحمت می کشند.

رحمانی افزود: می خواهیم این روند خوب را در لیگ برتر هم ادامه دهیم. بازی سختی با پدیده پیش رو داریم و انشالله از آن دیدار هم سربلند بیرون بیاییم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به کیفیت خوب زمین ورزشگاه فولادشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه قطر و امارات زمین های بسیار خوبی دارد، زمانیکه بازیکنان ایرانی به این کشورها می روند، سعی می کنند همه جوره خود را نشان دهند و بهتر بازی می کنند اما درحال حاضر کیفیت زمین فولادشهر هم ایده آل است. با این حال الدحیل بازیکنانی دارد که از سطح آسیا بالاتر هستند.

رحمانی درباره دیدار بعدی ذوب آهن مقابل الوحده امارات اظهار داشت: فریب شکست پنج بر صفر الوحده مقابل لوکوموتیو را نخورید چراکه تیم اماراتی در آن بازی برخی بازیکنانش را در ترکیب نداشت و کیفیت خوبی دارد. گروه ذوب آهن بسیار سخت است اما ما هم تیم خوب و پرافتخاری در آسیا هستیم و انشالله این روند را تداوم دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات بختیار رحمانی درباره دیدار ذوب آهن- لوکوموتیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار