شکست شهرداری ماهشهر در لیگ یک

درهفته بیست ‌و چهارم لیگ آزادگان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با یک گل از مس کرمان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، عصر امروز تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با یک گل نتیجه را به میزبان خود مس کرمان واگذار کرد و دیروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در خانه و با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال راه‌آهن را شکست داده و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند.

شاگردان مرزبان در تیم شهرداری ماهشهر با این نتیجه با 29 امتیاز در همان رده دوازدهم باقی ماند و به نظر می‌رسد شهرداری با همین روال نیز به هدف خود که بقا در لیگ دسته اول است برسد.

گفتنی است؛ دیروز نیز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد در خانه و با نتیجه 2 بر یک تیم فوتبال راه‌آهن را شکست داده و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند که میلاد میداودی و پیمان میری در دقایق 70 و 77 گل‌های نفت را به ثمر رساندند و عباس محمدرضایی در دقیقه 82 توانست یکی از گل‌های نفت را برای راه‌آهن جبران کند.

شاگردان فکری در تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این پیروزی، بعد از 3 هفته ناکامی رنگ پیروزی را دیدند و به‌نوعی توانستند از بحران فرار کرده و به شرایط مثبت خود بازگردند.

نفت در حالی با 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارد که خونه به خونه بابل نیز این روزها با اسکوچیچ جان تازه‌ای گرفته و این هفته توانست جای بادران را در رده دوم گرفته و به 4 امتیازی نفت برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.