اجرای طرح ملی سلامت در استان اردبیل

معاون سیاسی استانداری اردبیل گفت: طرح ملی سلامت در استان اردبیل اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی نواداد ،معاون سیاسی استانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های اجتماعی پیش روی استان موضوع اجرای سند جامع سلامت است، اظهار کرد: این طرح ملی در استان اردبیل اجرا خواهد شد و برای اجرا ضروری است دستگاه‌های عضو کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان نهایت همکاری را با علوم پزشکی داشته باشند.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه در تمامی ابعاد اهمیت ویژه دارد و تحقق آن در عهده یک یا دو نهاد نیست، تصریح کرد: به لحاظ تکالیف اداری و مسئولیت فردی باید به مقوله سلامت توجه داشت و برای اجرای برنامه‌های این سند همکاری کرد.

نواداد همچنین با اشاره به اینکه دولت با محدودیت منابع مواجه است افزود: انتظار می‌رود ادارات استان استفاده بهینه از منابع مالی را مورد توجه قرار دهند.

وی اجرای برنامه‌ها با تکیه صرف به منابع مالی قابل‌قبول نیست و باید با صرفه‌جویی و بهره‌گیری بهینه از منابع، ادارات برنامه‌های خود را به اجرا درآورند.

معاون سیاسی استانداری اردبیل تأکید کرد: از جمله حوزه‌های مورد تأکید فعالیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است که انتظار می‌رود مدیران ادارات با نهایت توجه به اهمیت این موضوع برنامه‌های خود را عملیاتی سازند.

انتهای پیام/ع

ادارات اردبیل از منابع مالی محدود استفاده بهینه داشته باشند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.