ابراهیمی:امیدوارم در بازی فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت :امیدوارم در بازی فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

ابراهیمی:امیدوارم در بازی فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: در بازی فردا این موضوع را می دانیم که نمی توانیم هوادارانمان را در کنارمان داشته باشیم اما به طور حتم آنها با قلب های خود از ما حمایت می کنند.

او افزود: به دنبال این هستیم تا بازی خوبی را برابر الهلال انجام دهیم وامیدوارم در بازی فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و از طرفی می دانیم میلیون‌ها هوادار در ایران با قلب‌شان از ما حمایت خواهند کرد.

بازيكن تيم فوتبال استقلال ادامه داد:پس از بازی با الریان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در جلسات آناليز نيز به خوبى با حريف آشنا شديم.تمامى بازيكنان براى يک ديدار خوب خوب آماده هستند و می خواهند برنده بازى باشند.

ابراهيمى اعنوان کرد: از طرف تمامى هم تيمى هايم و خودم قول می دهم که برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم چرا كه ما در تمرینات تيمى نشان دادیم یکدل هستیم.

بازيكن تيم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتیم بازی در تهران برگزار می شد تا هواداران از نزديک به ورزشگاه مى آمدند اما اكنون كه آنها در كنار ما نيستند از آنها می خواهیم با دعاهای خود ما را حمایت می کنند.امیدوارم با دعای خیر هواداران يک نتيجه خوبى را رقم بزنيم.

گفتنی است امید ابراهیمی در دیدار فردا مقابل الهلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با بازوبند کاپیتانی وارد زمین می شود.

انتهای پیام/

بازوبند کپیتانی بر دستان امید ابراهیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار