‍ ‍ امنیت خانه و خانواده اولویت سفرهای نوروزیست

نماینده عالی دولت درشهرستان بردسیر بر لزوم‌ افزایش و ارائه خدمات مطلوب به مردم در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  مجید نجف نجف پور فرماندار بردسیر گفت: کمیته های لازم برای خدمات دهی مطلوب به مسافران و همشهریان تشکیل و مسئولان کمیته ها بر حسب وظایف محوله و مصوبات کارگروها باید در جهت خدمات دهی مطلوب به مهمانان نوروزی و مردم بردسیر تلاش کنند.

وی افزود: برنامه ریزی برای خدمات دهی مناسب به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان باید بصورت جدی در دستور کار مسئولان باشد تا جایگاه شهرستان دراستان برجسته دیده شود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بردسیر ادامه داد: بردسیر از لحاظ داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای شاخص های بالایی است و کمتر جایی از استان از این ظرفیت ها بهره مند است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروز شهرستان بردسیر اظهار داشت: تمام ادارات مربوطه و اعضای ستاد از هم اکنون برنامه ریزی های لازم را جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه جلسه وفایی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر پس از مرور مصوبات و ارائه نقطه نظرات اعضای ستاد بر تشکیل ستادهای فرعی در بخش نگار،گلزار و لاله زار، نظارت برنحوه توزیع و قیمت کالاها، بازدید از رستوران ها، استقرار و آماده باش پایگاه های اورژانس بین راهی، استقرار و آماده باش پست های امدادی و برپایی چادر مرکز امور جوانان هلال احمر در محل های حساس ، استقرار پلیس در مناطق حادثه خیز، آذین بندی شهرها ، تامین سوخت و تعیین جایگاه های کشیک عرضه مواد سوختی در شهرستان بردسیرو محورهای مواصلاتی، نصب پلاکارد در مسیر های مورد نیاز ، تجهیز مدارس جهت محل اسکان میهمانان نوروزی با همکاری اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تاکیدکرد.

سرهنگ‌ کریمی فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر نیز امنیت خانه و خانواده را اولویت سفرهای نوروزی دانست و افزود: مردم نسبت به رعایت نکات امنیتی حساسیت داشته باشند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر گفت: مسافرین نسبت به نصب دوربین مخفی در منازل قبل از سفر اقدام نمایند و ایمنی خودروها منجمله لاستیک سالم ،زنجیرچرخ و...را مدنظر قراردهند.

وی افزود: مسافرین قبل از سفر اطلاعات جاده ها و هواشناسی را کسب واز اسکان دربستررودخانه ها جدا خودداری کنند.

کریمی در خصوص بکارگیری افراد جهت تنظیف و پاکسازی منازل نیز خواستار استفاده از افراد مطمئن شد و افزود افراد اطلاعات سفرو منزل را دراختیار افراد غیرقابل اعتماد قرارندهند.

وی بابیان اینکه هدف ازسفر آرامش خانواده است گفت: مسافرین تمام انرژی خود را حین سفر تخلیه نکنند و نسبت به برگشت از سفر نیز برنامه ریزی داشته باشند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود .

فرماندهی انتظامی شهرستان از کاهش سرقت ها و افزایش کشفیات در شهرستان طی روزهای گذشته خبرداد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.