واکنش تعزیرات به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرانفروشی در پارک‌ها

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: گرانفروشی تخلف است و برای واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند، پرونده تعزیراتی تشکیل می‌شود.

واکنش تعزیرات به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرانفروشی در پارک‌هابهمن حسن بیگی، معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فروش اجناس با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب در غرفه‌های داخل پارک‌ها و بوستان‌ها اظهار کرد: گرانفروشی تخلف است و برای واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند، پرونده تشکیل می‌شود.

وی افزود: به همین منظور در قالب گشت‌های تعزیرات و با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی از غرفه‌های داخل پارک‌ها و مراکز تفریحی بازدید به عمل می‌آید و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی نسبت به تشکیل پرونده تعزیراتی اقدام می‌شود.


بیشتر بخوانید: قیمت های چند برابری در مراکز تفریحی/ گرانفروشانی که کام مردم را تلخ می کنند


حسن بیگی اذعان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی غرفه‌های موجود در پارک‌ها و مراکز تفریحی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه 135 تعزیرات و 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا در اسرع وقت به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران در پایان گفت:تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

توضیحات معاون حقوقی تعزیرات استان تهران درباره گرانفروشی در پارک‌ها

برچسب ها: دادگستری ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار