وزش باد شدید و طوفان برای سیستان و بلوچستان در راه است

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد همراه با گرد و خاک در روز‌های دوشنبه و سه شنبه زاهدان، نواحی مرکزی، را فرا می‌گیرد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در روز‌های دوشنبه و سه شنبه تا حدود ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر؛ زاهدان، نواحی مرکزی، نوارغربی، شمال و جنوب شرق این استان را فرا می‌گیرد.

علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت:اختلال در تردد مسیر‌های ارتباطی زاهدان - بم، ایرانشهر- بم، زاهدان - نهبندان و کاهش کیفیت هوا را از جمله عواقب این طوفان در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.


وی ضمن درخواست رعایت موارد ایمنی و توجه به احتمال سقوط اشیاء و درختان در معابر و گذرگاه‌ها گفت: در این ۲ روز آمادگی لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی انجام شود.


رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حداقل دمای هوای استان در شبانه روز گذشته با هفت درجه سانتیگراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با ۳۵ درجه به راسک مرکز شهرستان سرباز اختصاص داشت.

انتهای پیام/گ

وزش باد شدید در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار