پیش‌بینی برداشت 10 هزارتن انواع محصولات کشاورزی در همدان

مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت:پیش بینی می شود 10 هزار تن محصول کلزا، گندم، جو از زمین های کشاورزی در این استان برداشت شود.

امیر لاهوتیان، مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه وضعیت سبز محصول در مزارع کلزا عالی بوده و در مرحله گلدهی است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال در استان همدان 9000 تن دانه روغنی از مزارع کلزا برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد:سال گذشته به علت بد سبزی و خسارتی که به مزارع کلزا وارد شد، فقط از 3000 هکتار برداشت محصول صورت گرفت و میزان تولید کلزا 5690 تن بود.

مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 584 هزار تن گندم در استان تولید شده بود، افزود: در سالجاری 389 هزار و 891 هکتار گندم در استان همدان کشت شده است که پیش‌بینی می‌شود 650 هزار تن محصول از این سطح برداشت شود.

لاهوتیان افزود: امسال 42 هزار و 311 هکتار جو آبی در استان کشت شده که پیش‌بینی می‌شود 161 هزار تن محصول تولید شود و بیش از 65 هزار هکتار از مزارع استان زیرکشت جو دیم قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود 68 هزار تن محصول برداشت شود.

انتهای پیام/ب

پیش بینی برداشت 9000 هزار تن کلزادر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.