بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات نوسازی مسکن روستایی در گلستان

مدیرکل بنیادمسکن گلستان از عقدقرارداد بیش از ۲ هزار فقره تسهیلات طرح نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ زمانی نژاد مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: سهمیه پیش بینی شده برای استان ۵ هزار و ۲۰۰ فقره بوده که به صورت تدریجی و با مشارکت ۷ بانک عامل در حال ابلاغ از طریق این مرکز است.

وی افزود: همچنین تعداد سهمیه قابل اقدام در سطح استان ۳ هزار و ۵۰۰ فقره بوده که تاکنون تعداد ۲ هزار و ۲۱ فقره قرارداد در شعب بانک‌های عامل استان بسته شده و روند احداث این واحد‌ها با نظارت ناظرین فنی روستایی بنیادمسکن در سطح استان آغاز شده است.

زمانی نژاد اضافه کرد: هدف از اجرا این طرح ارتقا سطح کمی و کیفی واحد‌های مسکونی روستایی و کاهش اثرات و خطرات ناشی از وقوع بلایای طبیعی است.

وی در ادامه گفت: همچنین از شرایط این تسهیلات بدون نوبت دهی و سپرده گذاری، با کارمزد ۵ درصد و دوران ساخت و بازپرداخت ۱۵ ساله در ۲ سقف فردی ۱۸۰ و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که با همکاری بانک‌های سپه، صادرات، ملت، تجارت، ملی، رفاه و مسکن در حال پرداخت است.

زمانی نژاد در پایان با اشاره به بروز حوادث غیر مترقبه در کشور و استان، از تمام روستاییان که واحد‌های مسکونی آنان غیر مقاوم و ناایمن است خواست تا با مراجعه به بنیادمسکن شهرستان خود و دریافت تسهیلات مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و حفظ جان و مال خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ق
 

تسهیلات نوسازی مسکن روستایی

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.