مصاف زردپوشان مدعی و آلومینیوم انتهای جدولی

فجرسپاسی برای ثبت دوازدهمین برد این فصل خود مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجر شهید سپاسی از ساعت ۱۴ فردا یکشنبه ۲۹ بهمن در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان آلومینیوم اراک است.

علی اصغر کلانتری و شاگردانش این روز‌ها در اوج هستند و تا پایان هفته ۲۳ با یازده برد، ۶ تساوی، ۶ شکست و ۳۹ امتیاز در مکان چهارم جدول رقابت‌ها قرار دارند و چهره یک تیم مدعی را به خود گرفته اند.

در طرف مقابل آلومینیوم اراک بحران زده قرار دارد، تیمی که با روند نامطلوب نتایج خود و کسب تنها ۲۵ امتیاز در مکان چهاردهم جای گرفتند و در صورت ادامه این روند، یکی از تیم‌های سقوط کننده لقب می‌گیرند.

نماینده فارس در هفته ۲۳ و در دیداری خارج از خانه با تک گل ارزشمند شاهین مجیدی موفق به شکست ایرانجوان بوشهر شد و آلومینیوم اراک با تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد و از ۳ امتیاز بازی خانگی خود محروم ماند.

فجری‌ها در صورت پیروزی در دیدار با آلومینیوم اراک و شکست خونه به خونه مقابل ایرانجوان بوشهر، بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده مازندران در مکان چهارم باقی می‌مانند.

علی ابراهیمی به همراه کمک‌های خود جلیل شعرانی و صادق رستمی مسابقه فجر شهید سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک را قضاوت می‌کند.

گفتنی است، دیدار رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ن

مصاف فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک در لیگ دسته یک فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار