همکاری با نیرو‌های امنیتی برای ارتقاء امنیت لازم و واجب است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: همکاری با نیرو‌های امنیتی و نظامی برای ارتقاء امنیت کشور و به ویژه این استان لازم و واجب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: جامعه‌ای رشد می‌کند که از امنیت و آرامش کامل برخوردار باشد.

وی بیان کرد: بدون همکاری مردم با نیرو‌های امنیتی؛ امنیت برقرار نمی‌شود بنابراین انتظار می‌رود مردم در این خصوص همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق اسلامی و رعایت حقوق یکدیگر در جامعه، افزود: رعایت اخلاق اسلامی در جامعه به ویژه در خانه؛ بنیان خانواده را تحکیم می‌بخشد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: انسان اگر بخواهد در دنیا آسوده باشد و دور از نگرانی‌ها و اضطراب‌های ویرانگر به سر برد، راهی جز مبارزه با صفات زشت و پاکسازی دل از خوی‌های پلید ندارد.

مولوی کریم زایی همچنین با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: متاسفانه بعضی از رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را راعایت نمی‌کنند به طوری که به خود و دیگران خسارت‌های زیادی وارد می‌کنند.

وی افزود: راننده‌ای که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکند و در حادثه تصادف کشته شود همانند کسی است که خود کشی کرده و نزد خداوند بخشوده نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

جامعه‌ای رشد می‌کند که از امنیت کامل برخوردار باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار