باران در خوزستان یکشنبه اوج می گیرد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش پراکنده باران در شمال استان ادامه دارد و بارش قابل ملاحظه از روز یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان به ورود و فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته به استان اشاره کرد و بیان داشت: بیش تر شهرهای خوزستان در شب گذشته شاهد بارندگی بودند و بارش پراکنده همچنان در شمال خوزستان تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش اصلی این سامانه از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود و تا دوشنبه ادامه دارد تصریح کرد: در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران خواهیم بود، ولی در شمال و شرق خوزستان این بارش ها از شدت بیش تری برخوردار خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان، برای فردا وزش باد شدید لحظه‌ای تا 40 کیلومتر بر ساعت را پیش‌بینی کرد و اذعان داشت: با این وجود به دلیل اینکه زمین رطوبت کافی را در بارندگی‌ها دریافت کرده احتمال فعال شدن شدید کانون‌های گرد و خاک وجود ندارد و تنها احتمال دارد به صورت موقت دید افقی در برخی شهرها از جمله آبادان، خرمشهر و شادگان به 3 تا 4 کیلومتر برسد.

بهادری در ادامه افزود: در شبانه‌ روز گذشته آغاجاری با 26 درجه سانتیگراد و بستان با 9 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ‌ترین نقاط استان خوزستان بودند، ضمن اینکه تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 17 تا 25 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تداوم بارش باران تا هفته آینده در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.