یکطرفه شدن جاده چالوس عصر امروز با تاخیر سه ساعته

پلیس راه مازندران اعلام کرد: جاده چالوس عصر امروز ۲۷ بهمن ماه با تاخیر سه ساعته یکطرفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه شامل انواع تریلر، کامیون و کامیونت هم اکنون تا ساعت ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

براساس این گزارش آمد وشد انواع وسیله نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج که قرار بود امروز از ساعت ۱۶ برای کاهش بار ترافیکی یکطرفه شود با سه ساعت تاخیر انجام می‌شود.

پلیس راه مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

از لحاظ شرایط جوی جاده بهشهر بارش باران، جاده‌های سوادکوه، کیاسر – سمنان و چالوس از پل دزد بن تا هزار چم مه آلودگی گزارش شده است.

پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های مازندران تردد کنند.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده اصلی چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر، این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار