مسئولان باید از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر عملی کنند

امام جمعه زاهدان گفت: وظیفه مسئولان است که از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با ارائه خدمات در شأن آن‌ها تشکر کنند و گرنه تشکر زبانی را همه انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان  در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه زاهدان در مصلی قدس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، به ذکر فضایل این بزرگ بانوی اسلام پرداخت و اظهار داشت: محبت پیامبر اکرم (ص) به حضرت زهرا (س) برگرفته از ظرفیت‌های وجودی آن حضرت است و یک محبت معمولی نیست.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: شخصیتی مانند پیامبر (ص) که کاری غیر از برای خدا انجام نمی‌دهد در برابر فاطمه (س) رفتاری دارد که نزدیکترین افراد به پیامبر تعجب می‌کنند. وجود حضرت زهرا (س) آنقدر منحصر به‌فرد است که نظیری برای او وجود ندارد.

سلیمانی افزود: اساس دین مبتنی بر محبت است و وجود حضرت زهرا (س) تجلی این محبت است. شخصیتی که حب او حب خدا، بغض او بغض خداست. ما باید او را بهتر بشناسیم چرا که دین مبین اسلام در بین زنان او را به‌عنوان الگو معرفی کرد. نه فقط برای شیعه و یا مسلمانان بلکه برای همه زنان جهان الگوست.

وی گفت: در انقلاب اسلامی این توفیق به ایران داده شد تا فردی از سلسله این بانوی بزرگ رهبر انقلاب ایران باشد و پس از او نیز هدایت جامعه ایران به دست فرد دیگری از نسل زهرا سپرده شود.

آیت‌الله سلیمانی در بخش دیگری عنوان کرد: در هفته‌ای که گذشت حرکت بسیار زیبای برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان را دیدیم که از این اقدام صمیمانه سپاسگزاریم. خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افتخار دیگری بود که در هفته گذشته شاهد آن بودیم. ۲۲ بهمن جشن پیروزی انقلابی است که یکی از قدیمی‌ترین دیکتاتوری‌های جهان را به‌زانو در آورد و مردم ثابت کردند هنوز هم راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن امسال همه آمدند تا بگویند اگر همه سختی‌های عالم بر دوش‌مان باشد مومنانه پای پیمان خود با بزرگ امام ملت و جانشین او یعنی رهبری خواهیم بود و حاضریم هستی خود را در این راه قدر کنیم. در ۲۲ بهمن امسال همه آمدند تا بگویند تا پایان هستی پای انقلاب اسلامی هستیم. همه مردم در این روز با پرچم‌های ایران مشت فولادین خود را بر سر خودفروختگانی بکوبند که امسال به خود جرأت دادند این پرچم را آتش زدند. پرچمی که تجلی غیرت و شهامت است، مردم آمدند تا بگویند اهتزاز این پرچم همچنان ادامه دارد. مردم آمدند تا یک بار دیگر پای سند انقلاب مهر تایید بزنند.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از رشد فزاینده‌ای برخوردار بود که این موضوع را آمار‌های اعلام شده نشان می‌دهد و شهر‌های استان ما نیز از افزایش چشمگیری برخوردار بود. مردم خواستند با این حضور به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند و دشمنان را ناامید کنند از طرفی بگویند اعتراضات نسبت به کمبود‌ها و مشکلات ربطی به اساس انقلاب و نظام اسلامی ندارد. مردم آمدند تا از اغتشاش‌گران اعلام برائت آشکار کنند، دولتمردان وظیفه دارند تا از این حضور مردم تشکر عملی کنند. با ارائه خدمات در شأن این مردم باید عملاً تشکر کرد و گرنه تشکر زبانی را همه انجام می‌دهند.

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه مردم آمدند تا از مردم‌سالاری دینی حمایت کنند و به جهان بگویند اعتبار نظام ما به حضور مردم است، افزود: مردم آمدند تا بگویند کشتی انقلاب در اقیانوس پرتلاطم از دسیسه‌های دشمنان همچنان پابرجاست. ما با وجود شما در صحنه عزت داریم و از خدا می‌خواهم تا به دولتمردان ما توان خدمت بهتر به این مردم را بدهد و بستر حل مشکلات جامعه را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

۲۲ بهمن همه آمدند تا بگویند تا پایان هستی پای انقلاب اسلامی هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار