اختصاص 90 میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای بستان آباد

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 90 میلیارد ریال برای گازرسانی به 20 روستای این شهرستان با جمعیت بیش از 665 خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به 20 روستای فوق در این شهرستان آغاز شده است،گفت: با پیگیری های انجام شده روستاهای گلوجه سعید، آغجه کهل زمانی، مشگین جیق، کلغان، منصورآباد، دهناب، قره چای حاج،سیرعلیا، سیروسطی، سیرسفلی، آقدره، خاچیک، آلمالو، گوندوغدی، آبدار، جغر، دلی قوروقچی، ورگل، قلعه جوق علیا و قلعه جوق سفلی از سال آینده گاز خانگی مصرف می کنند.

وی از افتتاح پروژه گازرسانی به 10 روستا در این شهرستان خبر داد و افزود: شرگت گاز در این شهرستان عملکرد خوبی داشته و روستای پیشگلو، قازان چای، امراله، آغ بولاغ، حسنکهل، بهادر، سرخه، سوخه ساروخلیل، امین آباد، ینگجه اوجان در دهه فجر امسال به شبکه گاز متصل شدند.

وی، تعداد بهره مندی خانوارهای این 10 روستا را 361 خانوار عنوان کرد و افزود: برای این گازرسانی 32 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وحدتی به خدمات رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقاط محروم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در سایه انقلاب اسلامی در این شهرستان خدمات ارزنده ای برای روستاها انجام شده است.

وی به کاستی های موجود در این شهرستان اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی ها در این زمینه انجام شده و کاستی ها بر اساس اولویت ها به دستگاه های مربوطه ارسال شده و امیدواریم شاهد رفع این مشکلات در شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/ش

گازرسانی به 20 روستای شهرستان بستان آباد

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار