اکران نمایش خاتون آب وآئینه در شیراز

نمایش خاتون آب و آئینه در حسینیه ثارالله شیراز به روی صحنه می رود.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برگزاری نشست نمایش خاتون آب و آئینه در شیراز گفت: نمایش بزرگ و چند رسانه‌ای خاتون آب و آئینه شامل ۱۰ پرده از زندگی سراسر نور حضرت زهرا (س) است که از تولد، انفاق، حجاب و عفت، ازدواج، همسرداری تا بیماری و شهادت آن حضرت به روی صحنه می‌رود.

وی هدف از برگزاری نمایش بزرگ و چند رسانه‌ای خاتون آب و آئینه را برپایی برنامه فاخر هنری در سومین حرم اهل بیت (ع) دانست و افزود: نزدیک به ۱۰۰ گروه هنرور شامل عوامل هنری و بازیگردانان، حسین بلبل آبادی نویسنده وکارگردان این نمایش ومشارکت ۹۰ درصدی با حضور افردا با استعداد استان و ۱۰ درصد نیز با همکاری حوزه کارگردانی، دستیاران و همکاری دوستان خارج از استان انجام می‌شود.

کوشکی بیان کرد: تهیه بلیت از طریق سایت sahabtic.ir و مراجعه به کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی سطح شهر است.

وی با بیان اینکه هزینه هر نفر ۲۵ هزار تومان تعیین و بخشی از هزینه‌ها بوسیله نهاد‌ها وحامیان برنامه تامین شده، ادامه داد: برای مشارکت مردم در این رویداد هنری مبلغ ۱۰۰۰ هزار تومان به عنوان ورودی دریافت می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: ۱۵ تا ۲۰ غرفه محصولات فرهنگی در محوطه ورودی حسینیه برای بازدید عموم مردم و خدمات دهی فرهنگی برپا می‌شود.

کوشکی اضافه کرد: نمایش خاتون آب و آئینه از ۲۹ بهمن ماه تا ۸ اسفند ماه امسال به مدت ۱۰ شب ازساعت ۱۹ در حسینیه ثارالله آغاز می‌شود که شهروندان باید ۴۵ دقیقه قبل از شروع برنامه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ت

برپایی نشست نمایش خاتون آب وآئینه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار