خسارت ۵۰ میلیارد ریالی توفان و ریزگردریگان

معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: توفان شدید شن و ریزگرد‌ها تاکنون ۵۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های شهرستان وارد کرده است.

خسارت ۵۰ میلیارد ریالی توفان و ریزگردریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد مطهری با بیان اینکه توفان شدید شن خسارات زیادی به باغات نخیلات، مزارع گندم و جو، فضای سبز شهری و برق و آب وارد کرده است، گفت: با تلاش هشت ساعته اداره آب و فاضلاب شهری ریگان، آب شهر ریگان وصل و برق تمام روستا‌های شهرستان برقرار است.

معاون عمرانی فرماندار ریگان تصریح کرد: بروز پدیده ریزگرد‌ها امروز در ریگان موجب کاهش دید و بروزمشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی شده است و تاکنون هشت نفر از شهروندان ریگانی وارد مراکز بهداشتی درمانی شده‌اند.

وی از آمادگی نیرو‌های امدادی راهداری و مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ریگان خبر داد و بیان داشت: طی دیروز و امروز نیرو‌های امدادی ۳۲ مسافر گرفتار در شن و ریزگرد‌ها را امدادرسانی و اسکان دادند.

مطهری با اشاره به اینکه توفان شن بیش از ۵۰ روستا را در محاصره شن‌های روان قرار داده بود، گفت: با فروکش شدن توفان امدادرسانی به این روستا انجام و اکنون ۱۲ روستا در محاصره ریزگرد‌ها قرار دارند.

معاون عمرانی فرماندار ریگان تاکید کرد: به‌دلیل خاموش بودن دستگاه پایش غلظت ریزگرد‌ها آمار دقیق از میزان غلظت ریزگرد‌ها در شهرستان در دست نداریم.

انتهای پیام/ح

میزان خسارت در ریگان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار