معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

سرمایه گذاری از شاخصه های مهم توسعه است

غضنفری با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذار،سرمايه گذاری را يكی از شاخصه های مهم پيشرفت و توسعه دانست.

سرمایه گذاری از شاخص های مهم توسعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم در جلسه كميته اعتبار سنجی متقاضيان سرمايه گذاری كه در دفتر اين معاونت برگزار شد ،سرمايه گذاری را يكی از شاخصه های مهم پيشرفت و توسعه دانست و گفت: حمایت از سرمایه گذار، اصل مهم در راستای توسعه اقتصادی استان، توسعه اشتغال و رونق تولید است.

وی با اشاره به مزيت های خاص سرمايه گذارق در قم افزود: موقعیت منحصر به فرد قم از جمله نزدیکی به پایتخت، فرودگاه امام خمینی(ره) و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی 17 استان کشور، شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری فراهم كرده است.

معاون  هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم  با تأكيد بر لزوم تلاش هدفمند دستگاه های اجرايی برای تسهيل زمينه های سرمايه گذاری در استان خاطرنشان كرد: مديران بايد با همراهی و حمايت از سرمايه گذاران، به دنبال رفع مشكلات و نقش آفرينی مؤثر بخش خصوصی در اشتغال و معيشت استان باشند.

غضنفری  با بیان این که استان حامی و پشتیبان سرمایه گذاران است، گفت: با آغوش باز پذیرای سرمایه گذاران داخل و خارج از استان هستیم و برای رفع موانع کسب کار آن ها، تمام تلاش خود را از راه های قانونی انجام خواهيم داد.

وی همچنين توانايی و تخصص انجام كار را يكی از الزامات اصلی برای سرمايه گذاری عنوان و تصريح كرد: در فرايند سرمایه گذاری باید دقت کافی صورت گیرد و افرادی که از صلاحیت کافی در اجرا، پشتوانه مالی و انجام به موقع پروژه برخوردارند، انتخاب شوند.

انتهای پیام/ش

برگزاری جلسه كميته اعتبار سنجی متقاضيان سرمايه گذاری در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار