امری:داور مقصر باخت ما بود/ نتیجه منصفانه نبود

سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن ، داور را عامل شکست 3-1 تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته در چارچوب بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان،   رئال موفق شد با دو گل از کریس رونالدو و تک گل مارسلو پاری سن ژرمن را در برنابئو 3-1 شکست بدهد، این در حالی بود که گل اول را پاریسی ها زده بودند.
اونای امری با وجود رضایت از عملکرد بازیکنانش،داور مسابقه را مقصر شکست تیمش دانست.

او به خبرنگاران گفت: تصمیم های داور متناقض بود و زمانی که ما جلو بودیم و قبل از پایان نیمه اول داشتیم خوب بازی می کردیم، آنها با تصمیم مشکوک داور به گل رسیدند و تقویت شدند."
"داور به ما کمکی نکرد، سپس وقتی که بازی تحت کنترل ما بود، آنها از روی یک خطای احتمالی به نتیجه 2-1 رسیدند و سپس گل سوم وارد دروازه ما شد."
امری افزود: ما بازی عالی انجام دادیم اما نتیجه منصفانه نیست و در این بازی راموس در یک صحنه با دست با توپ کار کرد، بنابراین تصمیم های داور در این بازی آشکارا به ما ضربه زد.
"من این صحنه را ندیدم، اما کار داور اگر دیده است باید سوت می زد. اما این اتفاقات در فوتبال می افتد. ما مستحق این نتیجه نبودیم.
سرمربی سابق سویا گفت: "ما باید تمام 90 دقیقه بازی را در نظر بگیریم و نه فقط دقایق آخر را.
امری ادامه داد." من فکر می کنم که ما خوب بازی کردیم اما نتیجه عادلانه ای نگرفتیم و دو گل دقایق پایانی آنها برای ما سخت بود.
سرمربی پاری سن ژرمن درباره بازی برگشت نیز گفت: رئال مادرید قهرمان بی چون چرایی است و سه قهرمانی از چهار عنوان قهرمانی در این مسابقات را به دست آورده است، اما ما می توانیم آنها را شکست دهیم.
" من فکر می کنم فرصت های زیادی در خانه خواهیم داشت. در مقابل طرفداران ما، با توانایی خودمان، رئال مادرید را به دردسر خواهیم انداخت.
"ما شانس صعود داریم".


انتهای پیام/


امری: هنوز شانس صعود داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار