ضرورت اشراف اطلاعاتی در شناسایی نقاط ضعف و قوت رده های اجرایی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اهمیت اشراف اطلاعاتی در حوزه هایی مختلف ماموریتی گفت:شناسایی تهدیدها و نقاط ضعف و قوت هر رده اجرایی در بهره گیری از ظرفیت ها امری ضروری است.

ضرورت اشراف اطلاعاتی در شناسایی نقاط ضعف و قوت رده های اجراییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه جمع بندی نظارت ستادی ،معاونان و رئیس پلیس های تخصصی استان،فرماندهان و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان های جیرفت و عنبراباد که در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شدگفت :در 10 ماه اخیر سال 96 عملکرد مناسبی در جنوب استان ثبت شد و ایرادات ناچیزی نیز ظاهر شد که امیدواریم با دقت نظر فرماندهان رفع شود.


وی افزود: در ارزیابی های صورت گرفته از سوی بازرسی استان رده های تخصصی عملکرد مناسبت تری نسبت به رده های ستادی داشتند.


سردار بنی اسدی فر در ادامه گفت:انتظاری که همواره از هیت رئیسه شهرستان ها وجود دارد، این است که مقید به برقراری نظم و انضباط در زیر مجموعه خود باشند و دستورالعمل های تعریف شده را عملی و نحوه اجرای آن را از طریق بازبینه های نظارتی کنترل کنند.


سردار بنی اسدی فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اشراف اطلاعاتی در حوزه های مختلف ماموریتی تصریح کرد:بایستی هر رده تخصصی بداند چه تهدیدی در حوزه ماموریتی اش وجود دارد و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند و با بهره گیری از ظرفیت ها اقدام کند.


وی افزود: فلسفه راه اندازی قرارگاه های جهادی وجود نا به سامانی و بهروه وری پایین در حوزه های مختلف است که در بیشتر موارد ناشی از ضعف در مبحث آموزش است که این موضوع نیاز به توجه بیشتری دارد.


فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به پیش رو بودن ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی بیان داشت: بایستی با برنامه ریزی و تقسیم کار زمینه خدمت گزاری شایسته در این ایام را برای مردم فراهم کنیم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار