۳۰۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در استان بوشهر ثبت شد

مدیر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر واگذاری موسسات قرآنی به بخش مردمی، ۳۰۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در استان بوشهر ثبت شد.

۳۰۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در استان بوشهر ثبت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالحسین ناصری ظهر امروز در همایش  روسای مدیران موسسه و خانه قرآن مناطق جنوب استان بوشهر با بیان اینکه این استان در عرصه قرآنی دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است اظهار داشت: جوانان و نوجوانان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف قرآن از جایگاه مهمی در کشور برخوردارند.

وی از برگزاری رقابت دانش آموزان بوشهری در جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان» خبرداد و گفت: سومین جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان» با حضور دانش آموز ان دختر و پسر در رشته نقاشی با موضوع قرآن و نماز  برگزارشد.

مدیر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به شرکت دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی و متوسطه اول در رشته‌های «حفظ، قرائت ترتیل، روخوانی و روانخوانی، اذان» گفت: در جشنواره قرآنی «کودک و نوجوان» در مجموع یک‌هزار نفر دانش آموز بوشهری شرکت کرد.

ناصری، از برگزاری کارگاه آموزشی منطقه‌ای ویژه مدیران خانه‌های قرآنی شهری و روستایی استان بوشهر خبرداد و افزود: همایش منطقه‌ای آموزش مدیران خانه‌های قرآنی شهری و روستایی ویژه شهرستان‌های شمالی «بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم» در قالب کارگاه آموزشی با حضور 100 نفر مدیر قرآنی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهر برازجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری بخش دوم همایش منطقه‌ای آموزش مدیران خانه‌های قرآنی شهری و روستایی ویژه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر بیان کرد: در این همایش مسئولان خانه قرآن شهری و روستایی «تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، جم و عسلویه» با حضور بیش از 100 نفر مدیر قرآنی در شهر دیر برگزار شد.

مدیر اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت موسسات و خانه قرآنی در استان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر واگذاری موسسات قرآنی به بخش مردمی، 300 موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی در استان بوشهر ثبت شد.

ناصری بیان کرد: افزود: از مجموع این تشکل‌ها 40 موسسه فرهنگی قرآن و عترت، 70 خانه قرآن شهری و 190 خانه قرآن روستایی است.

انتهای پیام/ م

۳۰۰ موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.