یوسف نژاد: تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها برای شفاف سازی مالی است/ در امور فوتبال دخالت نمی‌کنیم

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس برای شفاف سازی مالی است و قصد دخالت در فوتبال را نداریم.

علی اصغر یوسف ن‍ژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بحث تحقیق و تفحص از 2 تیم استقلال و پرسپولیس بیان کرد: تحقیق و تفحص از درآمد ها و هزینه ها، جرایم و نظام اداری و مدیریتی 2 باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال آغاز شد و در ابتدا نمایندگان مجلس از توضیحات مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و هیئت های فوتبال قانع نشدند و قرار است پس از جلسه تعیین بودجه، این موضوع به صحن علنی مجلس برود و پس از مشخص شدن اعضا، آنها به بحث تحقیق و تفحص بپردازند.

او افزود: قرار است بحث تحقیق و تفحص به صورت فوری و خارج از نوبت پس از تعیین بودجه در صحن علنی ارائه شود و اعضایی که مشخص شدند به آن رسیدگی کنند. همچینن در جریان موضوع فساد در فوتبال نیستم و در حال حاضر به دنبال این هستیم تا بحث تحقیق و تفحص از سرخابی ها علنی شود.

یوسف نژاد ادامه داد: در بحث تحقیق و تحفص، از درآمد ها و هزینه ها، جرایم و نظام اداری و مدیریتی 2 باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال طی 10 سال اخیر پیگیری هایی انجام می شود و قرار است پس از تایید صحن علنی و انتخاب اعضا، این موضوع به طور رسمی شروع شود.

نملینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت های مهدی تاج مبنی بر اینکه ورود مجلس برای تفحص سبب تعلیق فوتبال ایران می شود، خاطرنشان کرد: مجلس وظیفه خود را انجام می دهد و این موضوع شفاف سازی مالی است  و به منظور دخالت نیست. AFC و فیفا هم نهادهای نظارتی دارند و بحث تحقیق و تفحص هم به منظور بررسی و شفافیت است.

یوسف نژاد در پایان گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس هم دولت انتخاب می کند و مطمئن باشید بحث تفحص دخالت مجلس تلقی نمی شود، زیرا می خواهیم نقاط قوت و ضعف را در قراردادها مشخص کنیم و به جمع بندی کاملی برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات نماینده مجلس شورای اسلامی درباره استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار