اجرای طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری

طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری به کشورهای آسیای میانه و سایر کشورها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد دامادی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در حاشیه شروع عملیات اجرایی تعریض محورمیاندرود، گهرباران گفت: طرح افزایش پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی ساری به کشورهای آسیای میانه و سایر کشورهایی که تقاضا برای آن وجود دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده کاهش ارتفاع دکل برق این فرودگاه و خرید دستگاه وایلس (ناوبری هواپیمایی) نیز انجام شد که با انجام کاهش ارتفاع دکل تا اردیبهشت ماه سال آینده، زمان پرواز کاهش می یابد و بستر افزایش پرواز نیز فراهم خواهد شد.

دامادی گفت: درحال حاضر پرواز خارجی از این فرودگاه بین المللی به عتبات عالیات در عراق و انتقال حجاج مازندرانی به مکه و مدینه است.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، خرید زمین مورد نیاز اطراف را از دیگر برنامه های پیش بینی برای توسعه فرودگاه ساری اعلام کرد.

دامادی افزود: سازمان هواپیمایی کشور در نشستی در فرودگاه ساری وعده کرد تا در صورت تامین زیرساخت ها از جمله کاهش ارتفاع دکل برق حاشیه فرودگاه، از سال آینده پرواز ساری- تهران روزآمد شود.

وی گفت: براساس این وعده، آشیانه شبانه یک فروند هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری تعیین می شود تا پرواز از صبحگاهی از ساری- تهران و عصرگاهی تهران- ساری نیز برقرار شود.

انتهای پیام/ م

افزایش پرواز خارجی از فرودگاه ساری به کشورهای آسیای میانه

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار