واحدهای صنعتی آسیب دیده زلزله زده کرمانشاه مورد حمایت قرار می گیرند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:صندوق ضمانت سرمايه‌گذاری متعهد شده تا سقف 3 میلیارد ریال ضمانت‌نامه صرفا با اخذ چک، سفته و با تعهد ضامنان در مناطق زلزله زده قبول کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛احمد صفری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به متن نامه ارسالی محمد‌حسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری گفت: براساس مصوبه 26 دی‌ماه سال 96 هیات مدیره صندوق‌ ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، واحدهایی که سابقا نسبت به اخذ ضمانت‌نامه از این صندوق اقدام کرده‌اند می‌توانند از استمهال 6 ماه الی یکسال برخوردار شوند.

وی با اشاره به صدور ضمانت‌نامه تا سقف 300 میلیون تومان تنها با چک و سفته برای واحدهای یاد شده، افزود: این صندوق در نامه ارسالی به بنده متعهد شده است که ضمانت‌نامه‌های با مبالغ بیش از 300 میلیون تومان را با ترکیبی از وثائق ملکی شامل محل اجرای طرح (با همان وضعیت آسیب‌دیده‌) و تعهد ضامنان صادر کند‌.

صفری گفت: ارائه تسهیلات به این صورت به واحدهای صنعتی مناطق زلزله‌زده‌(به‌خصوص صنایع کوچک) که سبب اشتغال قطعی برای جوانان این مناطق می‌شود، در چنین شرایطی می‌تواند امید را به کارآفرینان این شهرستان‌ها بازگرداند و شوق و اقبال آن‌ها را برای راه‌اندازی واحدهای خود مضاعف سازد‌.

انتهای پیام/ز

حمايت صندوق ضمانت سرمايه‌گذاری از واحدهای صنعتی زلزله‌زده کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.