برانکو: مسلمان برای کار شخصی به مشهد رفته است/ مذاکره با بازیکنان را به زودی آغاز می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسلمان اجازه گرفته و برای انجام کار شخصی به مشهد رفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت مسلمان در تمرین پرسپولیس اظهار کرد:  محسن مسلمان اجازه گرفته و  برای انجام کار شخصی به مشهد رفته است و همین موضوع باعث شد که در تمرین امروز حاضر نشود.

او درباره غیبت مسلمان و کامیابی نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: وحید امیری و فرشاد احمد زاده خوب کار می کنند و به همین علت مسلمان در ترکیب تیم قرار نمی گیرد. کامیابی نیا هم مصدوم بود و بازی تدارکاتی در نظر گرفتیم تا بازیکنانی که زیاد بازی نمی کنند به فرم ایده آل برسند.

خوشحالم علیپور بازی خوبش را به تیم ملی تحمیل کرد 

برانکو درباره غیبت ملی پوشان در تمرین پرسپولیس و حضور علیپور در مرکز تیم ملی بیان کرد: در ابتدا به علیپور تبریک می گویم که به علت بازی های خوبش و زدن گل به تیم ملی دعوت شد. همچنین خوشحالم که علیپور بازی خوبش را به تیم ملی تحمیل کرد. مهم نیست که ملی پوشان در تمرین نیستند چرا که ما بدون آنها نیز اهداف خود را پیگیری می کنیم.

مذاکره با بازیکنان  برای تمدید قرارداد را به زودی آغاز می کنیم 

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات گرشاسبی مبنی بر اینکه لیستی به باشگاه نداده است، تصریح کرد: لیست را به باشگاه دادیم اما هنوز به صورت مستقیم با بازیکنان مذاکره نکردیم. قرار است در چند روز آینده با بازیکنان صحبت کنیم.

او درباره اظهارات ماهینی که همه بازیکنان می خواهند در پرسپولیس بمانند، بیان کرد: طبیعی است که بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است باید برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. به هر حال بازیکنان خواسته های خود را دارند و باید درخواست های آنها اجرایی شود.

السد قطر بهترین تیم در لیگ ستارگان قطر است 

برانکو درباره بازی با السد قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی  سختی پیش رو داریم، السد قطر در تاریخ این کشور بهترین تیم لیگ ستارگان است. بازیکنانی همانند ژاوی و پورعلی گنجی کیفیت این تیم را بالا بردند. همچنین فرزاد حبیب اللهی آنالیز تیم را به امارات فرستادیم تا بازی این تیم برابر الوصل امارات را ببیند. بازی السد را برابر الغرافه قطر هم دیدیم و حریف قطری ما بازی خوبی ارائه داد. به هر حال نتیجه بازی تیم ما برابر السد نامعلوم است.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره برد پرگل برابر نسف قارشی ازبکستان گفت: نتیجه خوبی در ابتدای لیگ قهرمانان آسیا کسب کردیم. البته برد پرگل نشان می دهد که نسف قارشی تیم قدرتمندی هم نبود. برد قاطعانه ما در اولین بازی آسیایی مرهون تلاش و شوق بازیکنان است. به هر حال از عملکرد بازیکنان  راضی هستیم. همیشه به بازیکنان گوشزد می کنم که لیگ قهرمانان اسیا یک رده کیفیتش بالاتر از لیگ داخلی است و مهمترین بازی های باشگاهی محسوب می شود.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار