تصویب ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای بخش آموزش شهرستان دشتی

فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۸۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای بخش آموزش شهرستان مصوب شده است.

تصویب ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای بخش آموزش شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان دشتی از حضور باشکوه و پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن ملت قهرمان ایران اسلامی بیش از گذشته با حضور چشمگیر خود در خیابانها باعث حیرت جهانیان شدند و در شهرستان دشتی نیز مردم حماسه بی نظیر خلق کردند و برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رساندند.

وی با بیان اینکه معلمین، دانش آموزان و فضاهای آموزش و تجهیزات سه عامل مهم در توسعه علمی کشور هستند، افزود: خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی دارند.

نادری ادامه داد: در شهرستان دشتی دولت تدبیر و امید با مشارکت خیرین مدرسه ساز در بخش آموزش اقدامات خوبی صورت داده ولی علی رغم این همه خدمات باز هم فضاهای تخریبی زیادی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشتی از ظرفیت خوبی در زمینه نیروی انسانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جایگاه علمی شهرستان خوب است ولی با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان باید دراین زمینه تلاش زیاد صورت گیرد تا شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسد که می طلبد مردم نیز مشارکت بیشتری داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۸۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای بخش آموزش شهرستان مصوب شده است که تلاش داریم این رقم در سال آینده افزایش بدهیم.

انتهای پیام/م

۸۳ میلیارد ریال برای بخش آموزش دشتی مصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.