نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی امروز اعلام می شود

مدیرکل حج‌وزیارت لرستان با بیان اینکه ۱۳۰ هزار ایرانی جهت اعزام به عتبات نوروزی ثبت‌نام کردند، گفت: نتایج قرعه‌کشی امروز اعلام می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد خسروی گفت: ثبت‌نام عتبات نوروزی در استان همزمان با سراسر کشور از دوازدهم بهمن‌ماه آغاز و تا پایان روز ۲۲ بهمن‌ماه ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت یکصد و ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در سامانه جهت اعزام نوروزی به عتبات ثبت‌نام کردند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان از اعلام نتایج قرعه‌کشی عتبات نوروزی در روز ۲۵ بهمن‌ماه خبر داد و افزود: نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عتبات نوروزی امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه بر روی سامانه عتبات قرار می‌گیرد.

خسروی بیان داشت: پس از اعلام اسامی به مدت پنج روز کاروان‌های اعزامی هر استان مشخص شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی شهر خود ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس ظرفیت‌ها و تخصیص‌های هر استان قرعه‌کشی انجام‌می‌شود، یادآور شد: در تلاش هستیم از تخصیص‌های استانی نیز استفاده کنیم تا هیچ زائر عتبات از زیارت در ایام نوروز بی‌بهره نگردد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اعزام ۴۰ کاروان زمینی و ۴ کاروان هوایی از استان به کشور عراق جهت عتبات نوروزی، گفت: متاسفانه شاهد اعزام زائران به صورت غیرقانونی توسط برخی افراد هستیم به‌همین منظور درصدد شناسایی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی هستیم.

انتهای پیام/د

۱۳۰ هزار ایرانی ثبت‌نام کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.