امام جمعه اردکان؛

حضور مردم اجازه نمی‌دهد کسی نظام اسلامی را زمین بزند

امام جمعه اردکان گفت : حضور مردم همیشه در صحنه، بزرگترین پشتیوانه نظام اسلامی است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداسماعیل شاکر امام جمعه اردکانما بر این باور هستیم که استواری این نظام به حمایت مردم از آن است و اگر مردم حمایت نکنند چیزی از نظام باقی نخواهد ماند وقتی مردم درصحنه باشند اگر عده‌ای هم بخواهند درحرکت این نظام اخلالی ایجاد کنند موج عظیم مردمی آن‌ها را زیر پا خواهد گذاشت حضور مردم اجازه نمی‌دهد که کسی بخواهد این نظام را زمین بزند.

امام جمعه اردکان با اشاره به اهمیت حضور مردم در ماندگاری و صلابت انقلاب اسلامی گفت : حضور مردم همیشه در صحنه ، بزرگترین پشتیوانه نظام اسلامی است .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر عصر امروز در مجمع عمومی سالانه اقشار بسیج شهرستان اردکان ضمن تشکر از حضور حماسی و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن افزود : این حضور مایه دلگرمی برای پیروان انقلاب اسلامی است و موجب دلسردی دشمنان می‌شود .

امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: امیدواریم که مسئولان ما قدر این حضور مردم را بدانند و در جهت رفع مشکلات و تنگناهای اجتماعی و معیشتی آن‌ها گام بردارند.

وی در پایان گفت: ما اعتقادداریم که این انقلاب با نظر لطف الهی و با ایثار و فداکاری مردم به نتیجه رسیده است به‌گونه‌ای که می‌توان از آن به‌عنوان یک اعجاز یادکرد و اگر مردم ما درصحنه باشند این انقلاب باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ ی

اهمیت حضور مردم در ماندگاری و صلابت انقلاب اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار