مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

ذخیره ۶ هزار تن سیب در سردخانه های بروجرد

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد با اشاره به این که مشکلی برای تامین میوه شب نداریم گفت: ۶ هزار تن سیب در سردخانه‌های بروجرد ذخیره شده و ۱۲۰ تن پرتقال هم برای شب عید در بروجرد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا امینی، مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: امسال در کل کشور مشکلی برای توزیع مرکبات وجود ندارد و با توجه به تولید سیب در بروجرد در حال حاضر بیش از ۶ هزار تن سیب در سردخانه‌های این شهر ذخیره سازی شده است.

 وی افزود: همچنین ۱۲۰ تن پرتقال برای شهرستان خریداری شده که علاوه بر این، سهمیه ۲۰ تنی سیب در نظر گرفته شده تا هیچگونه کمبودی وجود نداشته باشد و بعد از تعیین نرخ در روز‌های اواخر اسفند توزیع میوه آغاز می‌شود.

 امینی از توزیع ۱۰۰ تن برنج در بروجرد خبر داد و افزود: ۱۰۰ تن برنج به عنوان سهیمه شهرستان در نظر گرفته شده که ۸۰ تن برنج هندی و ۲۰ تن برنج تایلندی است که این سهمیه در اختیار اداره صنعت و معدن قرار می‌گیرد تا بتواند آن را در بازار توزیع کند.

 به گفته وی جوجه ریزی بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته که پیش بینی می‌شود مشکلی برای توزیع مرغ گرم در بازار وجود نداشته باشد، اما به اندازه کافی مرغ منجمد ذخیره شده که در صورت نیاز، وارد بازار خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد  گفت: در مجموع امسال ۱۴۰ تن پرتقال و سیب در شهرستان بروجرد توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د

۶ هزار تن سیب در سردخانه‌های بروجرد ذخیره شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.