دلیل مشکلات به وجود آمده در سامانه خانه مطبوعات، نقص مدارک بوده است

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : حذف نام برخی از نامزدهای حضور در مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان به دلیل نواقص موجود در مدارک ارسالی از سوی برخی خبرنگاران و فعالان رسانه ای بوده و از سوی خانه ی مطبوعات کشور صورت گرفته است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شیرزاد بسطامی گفت : متاسفانه برخی از اصحاب رسانه ی استان بنا بر دلایل شخصی و جریانی و با رفتاری شتابزده ، احساسی و به دور از اخلاق حرفه ای ، مشکل به وجود آمده در سامانه ی ثبت نام خانه  مطبوعات و حذف نام برخی از ثبت نام کنندگان را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت دادند که کاملاً خلاف واقع بود .

وی افزود : پس از پیگیری های صورت گرفته و بنا بر اعلام خانه ی مطبوعات کشور ، مشخصات ٨٢ نفر از کسانی که جهت عضویت در خانه ی مطبوعات استان و یا نامزد های انتخابات هیات مدیره ی در سامانه ثبت نام کرده اند به دلیل نقص در مدارک ارسالی و از سوی مسئولین سامانه به حالت تعلیق در آمده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این خصوص هیچ نقشی نداشته است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت : ما به عنوان متولی امر نظارت بر فعالیت خانه ی مطبوعات و اصحاب رسانه ی استان ، هیچگاه دیدگاه های شخصی را بر قانون ارحج ندانسته و به هیچ کسی اجازه نمی دهیم در امر برگزاری انتخابات خانه ی مطبوعات استان خللی وارد کند .

بسطامی خاطر نشان ساخت : از همین روی به اطلاع خبرنگارانی که نسبت به ثبت نام در خانه ی مطبوعات اقدام نموده و که نام و مشخصات آنان به دلیل نقص در مدارک در سامانه ی خانه ی مطبوعات کشور به حالت تعلیق در آمده می رساند که تا ٢٧ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به رفع نقص مدارک خود در سامانه اقدام نمایند .

وی ابراز داشت : همچنین علاقه مندان به ثبت نام در نامزدی انتخابات هیات مدیره ی خانه ی مطبوعات استان تنها تا ساعت بیست و چهار امروز ٢٣ بهمن ماه فرصت دارند نواقص موجود در مدارک ارسالی خود را مرتفع ساخته و یا ثبت نام کنند .

بسطامی در پایان افزود : لیست مشخصات خبرنگارانی که نقص مدارک دارند در واحد مطبوعات اداره کل موجود است و این افراد باید ضمن مراجعه به مسئول واحد ، از نواقص موجود در مدارک خود اطلاع و نسبت به رفع آن در زمان مقرر اقدام نمایند .

انتهای پیام/د

نقص مدارک ، دلیل مشکلات به وجود آمده در سامانه خانه مطبوعات بوده است

برچسب ها: وزارت ارشاد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار