پوشش بیمه تکمیلی برای سالمندان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از پوشش بیمه تکمیلی سالمندان تحت پوشش در مراکز نگهداری بهزیستی استان طی آینده ای نزدیک خبر داد.

پوشش بیمه تکمیلی برای سالمندان تحت پوشش بهزیستیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز دوشنبه در راستای تکریم سالمندان به همراه تعدادی از مسئولان شورای رفاه استان به دیدار سالمندان مراکز نگهداری «مادر» و «ارم» رفت.

قادری ابراز کرد: برخورداری سالمندان و دیگر مددجویان استان از خدمات بیمه تکمیلی تنها در استان کرمانشاه بوده که در این زمینه اداره کل بهزیستی استان تلاش های فراوانی داشته استدر حال حاضر تعداد ۹۱ تن از سالمندان زن در مرکز نگهداری مراقبتی «مادر» و تعداد ۸۷ تن از سالمندان مرد نیز در مرکز نگهداری «ارم» از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در مراکز نگهداری سالمندان «مادر» و «ارم» تعداد ۱۶ نفر از سالمندان زلزله زده نگهداری می شوند.

 قادری، خدمات ارائه شده در مراکز سالمندان را شامل خدمات پزشکی، توانپزشکی شامل(کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی)، آموزشی، اوقات فراغت و پرستاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه سه مرکز شبانه روزی مراقبتی سالمندان وجود دارد، افزود: در استان چهار مرکز نگهداری روزانه داریم که سه مرکز در شهر کرمانشاه و یک مرکز در شهرستان اسلام آبادغرب است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین از فعالیت یک مرکز جامع خدمات سالمندان در شهر کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/ز

فعالیت یک مرکز جامع خدمات سالمندان در شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.