آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس نوروز ۹۷ در فارس

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس نوروز ۹۷ از ۲۴ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی یزدانی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه پیش‌فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای فارس از فردا آغاز می‌شود، گفت: به منظور سهولت در تهیه بلیت‌های اتوبوس در ایام نوروز، طرح پیش فروش بلیت اینترنتی ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس از تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر پیش‌فروش اینترنتی، پیش‌فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس برای نوروز ۹۷ نیز از تاریخ ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: مسافران محترم می‌توانند برای تهیه بلیت اینترنتی به سایت www.payaneh.ir و www.farsmosafer.ir مراجعه کنند.

یزدانی بیان کرد: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی ۹۷ از ۲۳ اسفندماه ۹۶ آغاز می‌شود و تا ۱۵ فرودین ماه ۹۷ به مدت ۲۲ روز در تمامی پایانه‌های فعال استان فارس اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: برای رضایتمندی، رفاه حال مسافران و ارتقا سطح خدمات و سرویس‌دهی، مسافران محترم می‌توانند پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ ارسال کنند.
انتهای پیام/ر

فروش بلیت‌‌ نوروزی اتوبوس از فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار