مراکز تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین‌ها توجیه اقتصادی دارد

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:قرار دادن کاربری تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین‌ها علاوه بر اضافه کردن توجیه اقتصادی باعث افزایش امنیت این مکان‌ها و همچنین رفع نیاز شهروندان خواهد شد.

مراکز تجاری شبانه روزی در پمپ بنزین‌ها توجیه اقتصادی داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی در کمیسیون ماده ۵ استان با تاکید بر اینکه در زمینه ساخت هتل و پمپ بنزین باید از سرمایه گذاران حمایت شود، افزود: ساخت هتل در حاشیه زاینده رود به جای کاربری‌های مسکونی در صورتی که لطمه‌ای به آثار تاریخی این نواحی وارد نکند باید مورد حمایت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این جلسه درباره سیما و منظر شهر اصفهان گفت:در حال حاضر در کشور گسستی میان فعالیت‌های علمی، دانشگاهی و موضوعات اجرایی وجود دارد، امروزه در دنیا دستگاه‌های اجرایی تحقیقات خود را جهت بررسی به عنوان یک طرح به دانشگاه‌ها سفارش می‌دهند.

علی مقدس زاده خاطر نشان کرد: بهتر است در زمینه سیمای شهری این گسست از بین برود و حضور دانشگاه‌ها در عرصه‌های اجرایی به صورت نظام‌مند و ماندگار بماند و نمای ساختمان‌ها جهت حفظ متوازن شهر به صورت منطقه‌ای و نه به صورت منفرد بررسی شود.

در کمیسیون ماده پنج استان که به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و باحضور دیگر اعضا برگزار شد ۲۶ مورد از موارد اصلاح، تعیین و دقیق سازی خط بدنه، تقلیل ویا تعریض عرض گذر، درخواست افزایش ارتفاع، حذف و یا اضافه کردن گذر و تغییر کاربری مربوط به شهر اصفهان ۱۱ مورد و شهر نجف آباد ۱۵ مورد، مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/م

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و پمپ بنزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.