پشتیبانی از استعدادهای درخشان با برگزاری جایزه ادبی اصفهان

دبیر هشتمین جشنواره جایزه ادبی اصفهان هدف اصلی از برگزاری این جایزه ادبی را در طول هفت دوره گذشته پشتیبانی از جوانان و استعدادهای درخشان در حوزه ادبیات منثور و منظوم دانست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آزرمیدخت والا  با بیان اینکه جشنواره جایزه ادبی اصفهان در سال‌های گذشته بشکل ملی و فرا استانی برگزار می شد ولی امسال فقط در سطح استان برگزار می‌شود ،افزود: تلاش ما بر این است که در سال‌های آینده این جشنواره همچون گذشته در سطح ملی برگزار شود.

وی اضافه کرد:با توجه به اینکه چند سال بین جایزه هفتم و هشتم فاصله افتاده است انتظار می رود امسال استقبال بیشتری نسبت به سال‌های گذشته از این جشنواره شود .

دبیر هشتمین جشنواره جایزه ادبی اصفهان با بیان اینکه  این جشنواره در پنج حوزه داستان(مجموعه داستان و رمان)، شعر(کلاسیک، آزاد و ترانه)، ادبیات کودک و نوجوان، ترجمه و پژوهش‌های ادبی اسفند سالجاری برگزار می‌شود، گفت: سال‌های گذشته این جشنواره فقط در حوزه ادبیات منثور فعالیت می‌کرد اما در این دوره شعر نیز به آن اضافه شد.

آزرمیدخت والا خاطر نشان کرد:  هشتمین جشنواره جایزه ادبی اصفهان ویژه آثار منتشر شده در سال 95 و 96 است و برای حضور در آن پدیدآورنده اثر باید متولد یا ساکن اصفهان یا ناشر اثر یکی از ناشران استان باشد.

به گفته وی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 15 دی بود که این زمان تا پنجم اسفند تمدید شد ودر هفته اول اسفند آیین اختتامیه جشنواره برگزار و اسامی نفرات برگزیده اعلام می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره جایزه ادبی اصفهان  گفت: داوری این جشنواره به عهده یک ستاد علمی است که از چهره‌های دانشگاهی و فرهنگی استان تشکیل و آثار در دو مرحله، بازبینی اولیه و حوزه تخصصی داوری می‌شود.
علاقه مندان می توانند آثار خود را با پست پیشتاز به دبیرخانه جایزه ادبی اصفهان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مهلت ارسال آثار به هشتمین جایزه ادبی اصفهان تمدید شد

برچسب ها: وزارت ارشاد ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار