برداشت بیش از 20 هزار تن گندم از اراضی شهرستان گچساران

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: بیش از 20 هزار تن گندم از اراضی کشاورزی شهرستان گچساران از بهمن ماه سال گذشته تا کنون برداشت و تولید شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  علی مرادی امروز در جمع خبرنگارا ن با اشاره به عملکرد یک ساله اداره جهاد کشاورزی از بهمن ماه سال گذشته تا کنون اظهار کرد: بیش از 20 هزار تن گندم از اراضی کشاورزی شهرستان گچساران از بهمن ماه سال گذشته تا کنون برداشت و تولید شده است.
مدیر جهاد کشاورزی گچساران در ادامه با اشاره به دیگر محصولات زراعی این سازمان اشاره کرد و گفت: در این مدت زمان بیش از10 هزار تن سایر محصولات زارعی از قبیل جو، شلتوک، کلزار و ذرت در این شهرستان برداشت شده است.
مرادی به دیگر محصولات اشاره و عنوان کرد: ازبهمن ماه سال گذشته تا کنون بیش از 18 هزار تن مرکبات ( پرتغال، نارنگی، لیموترش) در این شهرستان برداشت شده است.
وی با بیان اینکه در این یک سال گذشته 262 هکتار احداث و توسعه باغات( مرکبات و نخل و زیتون) در این شهرستان انجام گرفته، بیان کرد: از دیگر کارهای انجام شده از دهه فجر سال گذشته تا کنون در این شهرستان می‌توان به توزیع 54 هزار و 171 اصله نهال بین باغداران مرکبات و انگور با اعتباری به مبلغ 300 میلیون ریال یارانه خرید نهال اشاره کرد.
مرادی خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران دارای 21 هزار هکتار اراضی زیر کشت محصولات زراعی است که از این میزان 6 هزار و 500 هکتار به صورت آبی و مابقی نیز به صورت دیم کشت می‌شود.

 انتهای پیام/غ

برداشت بیش از  18 هزار تن مرکبات در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.