برانکو: نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا در خانه سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا در خانه سخت است چرا که همه انتظار پیروزی دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس ایران - نسف قارشی ازبکستان اظهار کرد: اصحاب رسانه مشتاق شروع لیگ قهرمانان آسیا هستند چرا که بازی در این رقابت ها افتخار بزرگی است. خوشحالم لیگ‌ قهرمانان را با حضور هواداران‌مان شروع می‌کنیم چرا که آنها یار دوازدهم پرسپولیس هستند. همچنین انتظار داریم هواداران مثل همیشه حمایت خود  را از ما داشته باشند.

او ادامه داد:  در حال حاضر قهرمان لیگ هستیم و فردا مقابل هواداران‌مان که از آنها انتظار دارم مثل همیشه به بهترین شکل حامی ما باشند اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان انجام می دهیم. همیشه اولین بازی در هر رقابتی سختی خاص خودش را دارد به خصوص اینکه تجربه نشان داده اولین بازی اگر در خانه باشد سخت‌تر است، چرا که از شما انتظار پیروزی  دارند.

تیم ما فقط برای پیروزی به مصاف حریفان خود می رود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به تیم نسف قارشی ازبکستان احترام می گذارم اما در خانه خودمان بازی می کنیم و حریف ما می داند که مقابل قهرمان ایران بازی می کند. به دنبال این هستیم که نتایج خوب گذشته خود را تکرار کنیم، به همین علت اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار داریم. طبیعی است که دوست داریم فردا هم پیروز باشیم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم. برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که در ایران بازی کند یا حتی خارج از کشور، فقط برای  پیروزی به میدان می‌رود.

اولین بازی سخت و سرنوشت ساز است

برانکو خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید اولین بازی همیشه بسیار سخت، سرنوشت‌ساز و مهم است. ما باید حسابی حواس‌مان را جمع کرده و تمرکز کامل برای این بازی داشته باشیم. من دو بازی تیم نسف قارشی مقابل پاختاکور و الفیصلی را نگاه کردم. اگر پنج بازی اخیر آنها را نگاه کنید چهار برد و فقط یک شکست می‌بینید. از بین بازیکنان آنها نیز کسانی را که بهتر می‌شناسم عبدلکلوکه است که در لیگ قهرمانان بازی کرده و دراگان کوچیچ که هموطن من محسوب می‌شود. برای بازی فردا نیز انتظار ما از تیم نسف یک تیم خوب و سازمان‌دهی شده است و بهتر است بگویم آنها یکی از چهار تیم برتر ازبکستان محسوب می‌شوند.

برای تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم

او  درباره شرایط پرسپولیس تصریح کرد: همه بازیکنان آماده و در سلامتی کامل هستند و  اکنون برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند. بازی فردا هم به احتمال زیاد در هوای بارانی برگزار می‌شود که باید به آن عادت کنیم و چاره‌ای نداریم که آماده بازی در چنین شرایطی هم باشیم. برای من بسیار اهمیت دارد که فردا فقط و فقط به برد فکر کنیم، چون می‌خواهیم با یک پیروزی خوب در لیگ قهرمانان کارمان را آغاز کنیم. با توجه به اینکه لیگ قهرمانان از امروز آغاز می‌شود برای ذوب‌آهن و تراکتورسازی نیز آرزوی موفقیت دارم و همچنین برای خودمان که فردا مقابل نسف قارشی بازی می‌کنیم. امیدوارم همه ما نمایندگان ایران روند خوبی را که داریم، در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

حرکت ناشایستی از هواداران ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا نگران این موضوع نیست که هواداران تیمش فردا اتفاقی را رقم بزنند که محرومیت احتمالی برای پرسپولیس در پی داشته باشد، گفت: هواداران ما بسیار عالی هستند و از زمانی که در ایران هستم در تیم ملی و  پرسپولیس که در مجموع  هشت سال می‌شود هیچ وقت غیر از یکی دو مورد ناچیز حرکت ناشایستی از هواداران ندیدم. به طور حتم هواداران  فردا فرهنگ خود را نشان می دهند و به بهترین شکل ما را تشویق خواهند کرد. اطمینان دارم فردا همه چیز در حد یک بازی جوانمردانه رقم خواهد خورد. تجربه من هم می‌گوید فردا هواداران ما را خجالت‌زده نخواهند کرد و همگی در پایان شاد خواهیم بود.

سرنوشت بازی در زمین بازی رقم می خورد

برانکو در باره اظهارات سرمربی نسف قارشی مبنی بر اینکه خط حمله پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسد، تصریح کرد:  تیم نسف‌قارشی را به خوبی آنالیز کردیم و طبیعی است با شناخت کامل به مصاف این تیم می رویم.  اطلاعات مربوط به این تیم را با جزئیات کامل در اختیار بازیکنان هم قرار خواهیم داد. اگرچه من اعتقاد دارم هرچقدر که هر دو تیم از هم شناخت داشته باشند در نهایت سرنوشت بازی را بازیکنان در داخل زمین مسابقه رقم می زنند.  من به تیم خود ایمان و اطمینان دارم و بازیکنانم  توانایی بردن هر تیمی را دارند و در هر مسابقه‌ای می‌توانیم برنده باشیم.

تجربه تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا قابل ارزش گذاری نیست

او درباره اینکه تیمش چقدر از حضور در لیگ قهرمانان سال قبل تجربه کسب کرده و این تجربه چقدر در این فصل به کارشان خواهد آمد، گفت: تجربه‌ای که ما فصل پیش از لیگ قهرمانان آسیا کسب کردیم قابل ارزش گذاری نیست.  به طور حتم این تجربه برای بازیکنانم بسیار باارزش بوده، برای ما هم به این صورت است.  تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارم و خیلی مهم است که بازیکنان ما با اعتمادبه‌نفس بالا در بازی‌ها حاضر شوند، به جرأت می‌گویم با تیمی که ما داریم نشان دادیم تیمی بهتر از ما در این رقابت‌ها وجود ندارد، اگرچه شاید نتایج در زمین برخی مواقع متفاوت باشد. به طور حتم  تجربه پارسال می‌تواند برای ما خیلی مفید باشد و نیاز نیست که من در این مورد بیشتر صحبت کنم. حضور در یک دوره لیگ قهرمانان آسیا باعث می شود که تجربه از این رقابت ها بدست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
درخانه باشه میگه سخته خارج هم باشه میگه سخته بلاخره کجاآسانه؟؟؟؟؟!!!!!