۲۲ بهمن ۹۶ با حضور مردم مومن و بصیر تماشایی شد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به حق، با حضور مردم مومن و بصیر ایران اسلامی تماشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی، از حضور حماسی و تماشایی مردم بصیر استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به حق، با حضور مردم مومن و بصیر ایران اسلامی تماشایی شد.
سلام بر این حضور، سلام بر این بصیرت، سلام بر این زمان شناسی و تکلیف‌مداری، سلام بر این ولایت محوری
روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن از خردسال‌ترین تا کهن‌ترین‌ها آمدند، از مردان و زنان با هر سلیقه و فکر آمدند، از اقوام و طوایف با هر زبان و گویش آمدند، از شهر و روستا مجتمع شدند و اقیانوسی عظیم در دریای ژرف ایران اسلامی شکل دادند تا یکبار دیگر بر بیعت دیرین خود با اسلام عزیز تأکید کنند، تا یکبار دیگر دشمن غدّار را بر خاک غم نشانده و به او بگویند از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر، تا یکبار دیگر بر حرکت پر شتاب انقلاب اسلامی خود بیافزایند و پرچم قرآنی و پرچم ولایی خود را به پرچم عدالت گستر مهدوی نزدیکتر نمایند. تا یکبار دیگر لبخند رضایت بر چهره نورانی رهبر عزیزتر از جانشان نشانده و خدای بزرگ را از خود خشنود کنند، رهبر عزیز و بصیری که گویا مرتبط با دل‌های یکایک مردمش هست و این حضور اعجاز گونه را با تعبیر دلنشین «حضور تماشایی» پیش بینی کرد و یکبار دیگر پیوند قلبی و عمیق و ناگسستنی امام و امت به منصه ظهور رسید.
امید است مسئولین عزیز و گردانندگان امور از این قافله نور عقب نمانند و با شتاب بر خدمت گزاری خود، همراهی با سیل خروشان امّت را نشان دهند.
امّت اسلامی ایران، متحد و همراه و همدل است. امید آن که مسئولین هم متحد و همراه و همدل شوند و ظرفیت‌های پایان ناپذیر ایران اسلامی را به عرصه آورده و رافع مشکلات باشند.
امثال این حقیر، عددی نیستند که قلم به شکر و سپاس از مردم بصیر استانمان زنند، امّا به حکم وظیفه که همگان باید قدردان و سپاسگزار یکدیگر باشیم، از اعماق وجودم به یکایک هم استانی‌های غیور درود می‌فرستم و سلام و رحمت الهی را بر این مردم خوب و این استان پر استعداد مسألت دارم.
والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

گفتنی است: راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور، صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۴۲ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ف

قدردانی از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.