سرمست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت ایران تهدیدها را به درستی تشخیص می‌دهد/ مردم با حضور گسترده در راهپیمایی به جهان اعلام کردند که پشتیبان نظام و منافع ملی کشورشان هستند

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ملت بزرگ‌مان هر زمانی که احساس کرده‌اند، تهدیدی برای کشور وجود دارد، به میدان آمده‌اند و با حضورشان اعلام کرده‌اند، پشتیبان نظام هستند.

ملت ایران تهدیدها را به درستی تشخیص می‌دهد/ مردم با حضور گسترده در راهپیمایی به جهان اعلام کردند که پشتیبان نظام و منافع ملی کشورشان هستند«بهرام سرمست» مدیرکل سیاسی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: مردم ایران همواره در طول 39 سال گذشته نشان داده‌اند که آگاهی لازم را در مواجهه با شرایط بین المللی و داخلی دارند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: ملت بزرگ‌مان در هر موقعیت و وضعیتی که احساس کرده‌اند، تهدیدی برای کشور و نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، به میدان آمده‌اند و با حضورشان به دشمنان و بدخواهان اعلام کرده‌اند که پشتیبان کشور، نظام و منافع ملی خود هستند.

وی با بیان اینکه باید قدردان چنین ملت آگاهی باشیم، اظهار امیدواری کرد تمامی مسئولان، دلسوزان نظام و علاقمندان به پیشرفت و توسعه کشور، دولت تدبیر و امید را در تحقق برنامه ها و سیاست ها یاری کنند تا بذر امید در دل مردم همچنان شکوفا بماند.

سرمست با اشاره به اینکه پیام حضور گسترده مردم نه به دشمنان خارجی بود، بیان کرد: سال‌هاست که رسانه‌های معاند نظام سعی می‌کنند حضور مردم در راهپیمایی‌های 22 بهمن را کم رنگ نشان دهند اما به یاری خداوند تاکنون موفق نبوده‌اند و ملت ما راه خود را پیدا کرده است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول 39 سال گذشته با حمایت مردم از تمامی گردنه‌های سخت عبور کرده و ضمانت استمرار آن هم پیگیری و اولویت دادن به نیازها، خواسته‌ها و انتخاب مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مردم همیشه وظیفه خود را عمل میکنند درود بر مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر دشمنان ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
مردم ایران بر سرزمین خود غیرت دارند
آخرین اخبار