بررسی دیدار الدحیل تازه وارد و ذوب آهن، از سوی ای اف سی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم های الدحیل قطر و ذوب آهن ایران با انتشار گزارشی به استقبال این مسابقه رفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر آستانه دیدار تیم های الدحیل قطر  و ذوب آهن ایران ، سایت ای اف سی در گزارشی کوتاه به استقبال این بازی رفت و نوشت، الدحیل قطر بازی های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را روز دوشنبه با دیدار خانگی برابر ذوب آهن جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز خواهد کرد.


این اولین بازی الدحیل در سطح قاره خواهد بود،این باشگاه پس از ادغام لخویا و الجیش شکل گرفت. لخویا دو بار به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قاره ای رسید - در سال های 2013 و 2015 - در حالی که الجیش در رقابت های سال 2016 به نیمه نهایی راه یافت.
ذوب آهن برای ششمین بار در لیگ قهرمانان آسیا رقابت می کند. این تیم اصفهانی سال 2010 با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان به کار خود پایان داد و پس از این تیم، هیچ یک از باشگاه های ایرانی به چنین موفقیتی در این رقابت ها نرسیده است.


ذوب آهن در آخرین سفر خود به قطر، به لطف تک گل مهدی رجب زاده، موفق به کسب پیروزی ارزشمند 1-0 برابر لخویا شد. این هافبک تهاجمی، همراه با بسیاری از بازیکنان دیگر که در آن شب حضور داشتند، احتمالا دوشنبه یک بار دیگر وارد زمین خواهند شد.
انتهای پیام/


نگاه ای اف سی به بازی ذوب آهن و تیم تازه وارد الدحیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار