امام جمعه میبد؛

دشمن با انگیزه های شوم خود ،نمی تواند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند

امام جمعه میبد گفت: قطعا حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را نا امید و ذلیل خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین اعرافی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: مردم در راهپیمایی 22بهمن با مشت های گره کرده و شعار مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل باردیگر خشم و انزجارخود را به دشمنان نظام وانقلاب نشان دادند و ثابت کردند که دشمن نمی تواند با بهانه و انگیزه های شوم خود ،بین مردم و نظام  فاصله ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی در این راهپیمایی وصف ناپذیر مردم  میبد گفت:قدرتی که در امریکا حاکم است قدرت سیطره جو و استعماری است و نمی توانند از منافع اقتصادی خودشان در دنیا دست بردارند .

امام جمعه میبد گفت: قطعا حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را نا امید و ذلیل خواهد کرد.

امام جمعه میبد افزود:انقلاب اسلامی دربرابرمنافع اقتصادی و سیاسی آنها درچهاردهه گذشته ایستاده که این ایستادگی را آنها تحمل نمی کنندوبه همین دلیل دشمنی هایشان ادامه دارد .

مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه امریکایی ها و دشمنان انقلاب این حضور ملت ایران درصحنه را باورمی کنند ولی نمی توانند خوب بفهمند و تحلیل کنندافزود:مشکل امریکایی ها این است که دراین دهه های گذشته ازتحلیل عمیق و درست انقلاب اسلامی عاجزند و فکر می کنند که با ابزارهای تحریم ،جنگ و ایجاد اغتشاش می توانند این موج درونی و انقلابی ملت ایران را مهارکنند.

وی تصریح کرد:البته امروز آنها شاهد هستند که این موج به بیرون مرزها منتقل شده است و به این دلیل عصبانیشان افزون شده است و قطعا این حضورپرشکوه مردم درراهپیمایی امسال معنای جدیدی دارد و آنها را انشالله ناامید و ملت ما را به پیش خواهد برد .

راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور حجت الاسلام والمسملین اعرافی امام جمعه میبد،فرماندار،مسئولین ادارات و ارگانها،خانواده های معظم شهدا وایثارگران ،جامعه روحانیت ،بسیج اساتید دانشگاهها و آموزش و پرورش ،دانشجویان ودانش آموزان و اقشار و صنوف مختلف مردم به صورت هرچه باشکوهتر ازگذشته درشهرستان میبد برگزار شد .

انتهای پیام/ ی

نا امیدی دشمنان از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار