لاریجانی:

مردم انقلاب را از خود می دانند/ملت ایران قادر است حرکت تحولی پرشتاب را مدیریت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انقلاب را از خود می‌دانند چرا که اساس انقلاب بر این بود که مردم به دنبال تحول در ساختار اداره کشور بودند.

مردم انقلاب را از خود می دانند/ملت ایران قادر است حرکت تحولی پرشتاب را مدیریت کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز اظهار کرد: حضور مردم نشانه این است که مردم انقلاب را از خود می‌دانند چرا که اساس انقلاب بر این بود که مردم به دنبال تحول در ساختار اداره کشور بودند.

وی ادامه داد: این حضور مردمی در این مراسم نشان دهنده این است که باید تلاش برای خدمتگذاری به ملت را افزون کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید حضور ذی قیمت مردم را در این صحنه‌ها را که امنیت ساز است و استواری انقلاب را ایجاد می‌کند درک کنند.

لاریجانی اضافه کرد: این انقلاب، انقلابی توفنده بود و مردم همچنان پیگیر اهداف انقلاب هستند.

ملت ایران قادر است حرکت تحولی پرشتاب را مدیریت کند

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز در جمع راهپیمایان شیرازی سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد: ملت ایران با تجربه موفقیت آمیز 4 دهه گذشته، برخوردار بودن از منابع غنی انرژی در کشور و منابع انسانی تحصیل کرده و هوشمند توانایی مدیریت حرکت تحولی پرشتاب را دارد.ملت ایران با تجربه موفقیت آمیز چهار دهه گذشته قادر است، حرکت تحولی پرشتاب را مدیریت کند.

وی با اشارهد به اینکه از آغازین روز‌های مبارزات مردم ایران با رژیم پهلوی، آمریکایی ها دشمنی خود را با ملت ایران آغاز کردند، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب هم با انواع توطئه‌ها سعی کردند انقلاب ملت را به بن بست بکشانند، اما هیچگاه موفق نشدند.

علی لاریجانی تصریح کرد: طراحی کودتا‌های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی، حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب و حمایت همه جانبه شرق و غرب و مزدوران منطقه از رژیم صدام را از جمله راهکار‌های دشمنان برای سرکوب انقلاب بود که همه این توطئه‌ها با هوشمندی ملت به سرافکندگی دشمنان منجر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، راهکار امروز دشمن را برای به بن بست کشاندن کشور، به هم ریختگی ذهنی مردم و مایوس کردن آنان برای ایجاد اصلاحات اساسی در کشور و اجرای تغییرات بنیادین برشمرد و بیان کرد: ملتی که در 8 سال دفاع مقدس توانست با اتکا به توان داخلی، دشمن برخوردار از حمایت کشور‌های شرق و غرب و حاکمان وابسته منطقه را در دستیابی به اهداف ناکام کند و در دوران سازندگی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، کشور را در مسیر سازندگی و توسعه قرار داد و امروز با وجود همه شیطنت‌ها و ترورها، در بخش‌هایی مثل هسته‌ای و موشکی به این موفقیت‌های بزرگ دست یابد قطعا قادر خواهد بود موانع بزرگ را از سر راه خود بردارد.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات امروز کشور و به ویژه استان فارس افزود: کم آبی و خشکسالی مشکلات فراوانی را در این استان ایجاد کرده که مجلس به دنبال رفع آن است.

علی لاریجانی ادامه داد: بودجه سال ۹۷ به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی ارجاع داده شد تا شیوه‌های دقیق تری برای برطرف شدن مشکلات استان‌های درگیر موضوع خشکسالی اندیشیده شود.

انتهای پیام/ن

صحبت های علی لاریجانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار