حضور پرشکوه کودکان و بانوان در راهپمایی 22 بهمن ماه

راهپیمایی 22 بهمن ماه در اردبیل و دیگر شهرستان های استان در کنار جلوه های بسیار خود شاهد حضور دلنوازانه کودکان و نوجوانان، حضور پرصلابت بانوان اردبیلی و گام های همچنان پایدار نسل اولی ها می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،خردسالانی که یک دست در دست پدر یا مادر داده و در دست دیگر پرچم مقدس ایران را در آسمان کودکی خود به اهتزار درمی آورند ، زنانی که دستی بر گوشه چادر خود داشته ودست دیگر خود مشت کرده و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

کودکانی که صورت خود را به پرچم ایران مزین کرده اند، ازدحامی که در ایستگاههای نقاشی برپا شده در مسیر راهپیمایی برای فعالیت های فرهنگی ایجاد شده از دیگر جلوه های راهپیمایی اردبیل می باشد.

سیلی محکم مردم ایران ، مرگ بر آمریکا' پلاکاردی است که یک نوجوان در دست دارد و کنارش پیرمردی که دست نوشته ای با مضمون زیباترین شعار انقلاب یعنی ' استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ' را در دست دارد دو نسلی که همچنان در چهلمین سالگرد انقلاب در کنار هم ایستاده اند.

در مسیر راهپیمایی اسپندها دود می کنند ، کودکی با سه بادکنک سبز و سفید و سرخ در دست و پرچمی قرار گرفته در پشت لباسش با شیرین زبانی شعارهای پخش شده از بلندگو ها را تکرار می کند و خردسالی که در آغوش پدر دست نوشته 'نهضت ادامه دارد ' را در دست گرفته است.

مردم در صفوف به هم پیوسته در 40 سالگی انقلاب همچنان شعار 'مرگ بر امریکا ، هیهات من الذله ، مرگ اسراییل سر می دهند و بر تسلیم ناپذیری مردم انقلابی ایران در برابر استکبار بار دیگر تاکید می کنند.

در شهرستان های مختلف استان نیز جلوه هایی زیبایی از حضور مردم به نمایش درآمده است ، عشایری که با لباس محلی در شمال استان به راهپیمایی آمده اند و مسافرانی که در شهر سیاحتی سرعین به صفوف شهروندان انقلابی این شهر پیوشته و در جشن انقلاب شرکت کرده اند.

انتهای پیام/ع

جشن انقلاب در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.