"جشن مردمی انقلاب"

آیت الله آملی لاریجانی: حضور مردم با هر عقیده‌ای در 22 بهمن نشان داد آن‌ها پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم با هر عقیده‌ای در راهپیمایی 22 بهمن وحدت خود را به نمایش می‌گذارند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

آیت الله آملی لاریجانی: حضور مردم با هر عقیده‌ای در 22 بهمن نشان داد آن‌ها پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز(یکشنبه) با حضور در مراسم گرامی داشت روز 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که امروز هم همچون سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار ملی این کشور را به نمایش گذاشتند.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان، پاسخ محکمی به همه توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع، مسلم و قطعی ملت ایران به یاوه گویی‌های دشمنانی است که می‌خواهند تفرقه افکنی کنند، تصریح کرد: مردم با هر عقیده‌ای در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و یکپارچگی، وحدت و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنند که ما ارزش‌های انقلاب را رها نکرده ایم و بر خط ولایت رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می‌رود علی‌رغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها ایستاده‌اند و مقابله می‌کنند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: مردم و همه مسولان باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکای به خداوند وجود داشته باشد، قطعا پرودگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آن‌ها را به عزتی که ناشی از عزت خودش است، می‌رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود ۴۰ سال است که مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می‌کنند و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه پیامی دارد؟، گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می‌دهد مردم وحدت دارند و این فشار‌ها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است، هیچ اثری ندارد و اقتدار ملی ما روز به روز بهتر و تقویت می‌شود و در صحنه بین المللی نیز قدرت جمهوری اسلامی ایران قابل انکار نیست.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند ناشی از همین اقتدار است و مردم نشان دادند در صحنه حاضر هستند و بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می‌دهند، لذا با وجود مشکلاتی که مسئولان موظف هستند آن‌ها را برطرف کنند، در صحنه حضور دارند و ارزش ها، استقلال و ملت از خط ولایت رهبری دفاع و حمایت می‌کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های سلطه جهانی است.

انتهای پیام/

صحبت‌های رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی 22 بهمن

برچسب ها: قوه قضاییه ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
من به همراه خانواده ام هم در راهپیمایی شرکت کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا مردم ایران اسلامی را حفظ کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
22 بهمن یوم الله است یوم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
مردم ایران با مشت های گره کرده خود بر دهان ترامپ و آمریکاییان و حامیانش زدند درود بر این زنان و مردان غیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
همه ی مردم آمدند و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
درود بر مردم آزاده ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
22 بهمن مبارک باد
آخرین اخبار