برگزاری کارگاه پوستر « به سلیقه خودم پلاکارد می سازم» درتبریز

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: کارگاه پوستر « به سلیقه خودم پلاکارد می سازم» درتبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی محمدیان رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: غرفه هنر راهپیمایی توسط جمعی از گرافیست های انقلابی تبریز راه اندازی می شود و شعار غرفه با عنوان « به سلیقه خودم پلاکارد می سازم » می باشد.

وی ادامه داد: در این غرفه از تکنیک های سنتی و دستی پلاکارد سازی استفاده می شود به طوری که تکنیک ماژیک، رنگ، شابلون و کلاژ از سری تکنیک‌هایی است که فردا در این غرفه برای ساخت و تهیه پلاکارد استفاده خواهد شد.

وی توضیح داد: هنرمندان گرافیک تبریز با حضور در غرفه به مردم کمک می کنند تا پوستر و پلاکارد مورد علاقه خود را طراحی کنند و در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری شرکت نمایند.

محمدیان در خصوص هدف ایجاد این غرفه گفت: غرفه فوق با هدف ایجاد شور انقلابی و بازگشت به هویت اصیل راهپیمایی‌های مردمی ایجاد شده است.

وی افزود: این غرفه قصد دارد مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را با محتوای انقلابی شعارها آشنا کرده و به آنها یاد دهد چطور از یک محتوا شعار تولید کنند.

وی تصریح کرد: این فرصت خوبی برای دانش آموزان و دانشجویان و عموم مردم است تا با هنر پلاکارد سازی خود در راهپیمایی 22 بهمن مطالبات ضد استکباری خود را به نمایش بگذارند.

گفتنی است، فراخوان پلاکارد نویسی مردمی که با عنوان «به سلیقه خودم پلاکارد می‌سازم» از سری فراخوان‌های «نهضت مردمی پوستر انقلاب» است که بعد از شهرهای مشهد و اصفهان این بار در تبریز برگزار می شود.

این مراسم توسط مجمع طراحان طلوع تبریز و با مشارکت حوزه هنری استان همزمان با یوم الله 22 بهمن در تبریز و در محل میدان شهدابرگزارمی شود.

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری کارگاه پوستر

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.