دعوت برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کانون مداحان و شعرای آیینی چهارمحال و بختیاری از مردم ولایتمدار استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کانون مداحان و شعرای آیینی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

«۲۲ بهمن، یعنی یادآوری ایثار، رشادت و شهادت طلبی امتی که با پیروی از سلاله حسین (علیه السلام) بسیاری از معادلات جهان مدرن را دستخوش تغییرات بنیادین کرد.

کانون مداحان و شعرای آیینی استان ضمن تجدید با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، به کوری چشم استکبار جهانی آمریکا، اسرائیل غاصب، آل سعود خبیث و دشمنان انقلاب اسلامی، با حمایت همه جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش خیل مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

حضور گسترده و پر شور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که امسال معطر به عطر صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می‌باشد نقشه شوم همه خفاشان و دلالان زر و زور و تزویر را بر هم خواهد زد.»

راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ و همزمان با سراسر کشور، در ۱۴۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برپا می‌گردد.

انتهای پیام/ن

بیانیه دعوت به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار