حزب موتلفه اسلامی ایلام:

راهپیمایی22بهمن نویدبخش جریانات آزادی بخش درسرتاسردنیا شد

حزب موتلفه اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:حرکتی مردمی همراه با وحدت کلمه و پیروی ولایت فقیه در نهایت نظامی را به ثمر نشاند که چشم امید همه مستضعفان عالم گشت و نویدبخش جریانات آزادی بخش در سرتاسر دنیا شد.

راهپیمایی22بهمن نویدبخش جریانات آزادی بخش درسرتاسردنیا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:در بخشی از بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان ایلام آمده است: در 39 سال پیش ملت انقلابی ایران با رهبری امام خمینی به خروش آمدند وبا عرم واراده خویش ضمن برچیدن نظام استبداد ،نظام اسلامی را مستقر ساخت واینک طوفنده وبا قدرت به پیش می رود ونظام سلطه را با چالش مواجه ساخته است.

این بیانیه اضافه می‌کند: در حالی به 39 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می‌شویم که انقلاب نوپا و نهالی که ثمره خون هزاران شهید است در برابر تهدیدات نظام سلطه قد علم کرده است.

این بیانیه ادامه می دهد: آمریکا واذناب ان بدانند آزموده را مجدداً آزمودن خطاست مردم ایران پشت سر ولایت فقیه عزم خود را در پاسداشت نظامی که با خون دل آن را محقق کرده اند در مقاطع گوناگون نشان دادند وهرگز از ارمانهای خود کوتاه نخواهند آمد.

 درانتهای  این بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان ایلام آمده است: ملت انقلابی ایلام در ۲۲ بهمن حضوری تماشایی خواهند داشت وبار دیگر ضمن تجدید میثاق با ارمانهای انقلاب بدخواهان نظام را مایوس خواهد کرد.

 

انتهای پیام/با

 

22بهمن یاد آور مبارزات و ایثار گری ملت است

 

برچسب ها: دهه فجر ، خانه احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.